ik mis Flame zo errug!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

ik mis Flame zo errug!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-02 15:11

de meeste van jullie kennen mijn verhaal wel over Flame

voor de mensen die dat niet weten en nieuwsgierig zijn:

[VMR] IK HEB FLAME TERUG!!!!wordt een rechtzaak...

vanaf mijn 4e jaar ben k altijd bij paarden geweest, k ben er helemaal mee opgegroeid, nu ben ik 16.
Flame staat nu sindds 2 maanden ergens anders..
maar het rare ik mis haar echt heel erg.
het is zo raar, dan ben ik elke dag of bijna elke dag bij Flame en nu ineens niet meer.
ik heb haar zien groeien en nu ineens zie ik dat nie meer.
in het begin dat ze niet meer hier was vond k t wel ff lekker, k had meer tijd voor mezelf en vriendinnen.
maar iedereen heeft me laten vallen, ik heb geen vriendinnen meer, maar k vermaak me wel hoor met werken om geld te verdienen voor Flame.
ik voel me echt leeg als k nie bij paarden ben, is dat raar?

Afbeelding

zo zag ze er eerst uit, ik heb haar helemaal opgeknapt, ik heb echt een band met haar gekregen. Lovers Lovers

Afbeelding

deze foto is van 2 maanden geleden....

en bij deze wil ik ook nog heel veel bokkers bedanken voor het advies dat zij me hebben gegeven...
ik heb toch doorgezet om haar weg tehalen, ben al mn vrienden kwijt door roddelverhalen van mn ex, maar ik denk maar zo beter dit gemis dan het gemis dat ik haar helemaal kwijt ben!!!

Terug van weggeweest


Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 15:26

Is flame nog wel van jou of niet meer??
ik snap best dat je d'r mist als je d'r nu veel minder ziet dan eerst is het wel ff wennen.
en het is niet raar dat je je leeg voelt als je niet bij paarden bent hoor! dat heb ik ook als ik thuis zit en ik verveel me of wat dan ook ben ik het liefste bij me pony eigenlijk het liefste de hele dag!

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-02 15:33

of Flame nu van mij is of van mn ex, tja dat hoor k wel van de rechter, maar voorlopig heb ik nix meer van mn ex gehoord en ook nix vvan een rechtzaak.
aan de ene kant wel beter aan de andere kant niet,ik heb flame alleen maar weg gehaald zodat mn ex haar niet kan verkopen, dat is wat ie wil.
ik denk dat flame van mij is en mn ex zegt dat ze van hem is...
hij zegt zoveel, maar ik geen enkele bewijs van m gezien , misschien duurt het daarom zo lang dat ik wat hoor van een rechtzaak ofzo.

Terug van weggeweest

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 15:40

hey naomie ik hoop dat je gauw dat plaatsje vind zodat je haar weer iedere dag kan zien.
En wat is ze opgeknapt als je de eerste foto vergelijkt met die oudere.Ze is echt een plaatje geworden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange1a, Bretsa, Dunkeedoo, joyce83, Karintich, Liaan, Maaike_Ma, Neon, Orchideee, Renkle, SemrushBot, Varekaj, vera_pino, Whizz, xColorCross en 139 bezoekers