Eindelijk dachten we dat het nou goed zou gaan en hij was ook echt rustiger, hij was niet zo zenuwachtig meer en bleef braaf staan met poetsen etc.
Het rijden ging nog steeds slecht, linksom gaat, maar rechtsom kan ik niet eens normaal een volte rijden, we belanden in een mini vierkant en en dan gaat hij slaan met zijn hoofd en scheurt in galop naar linksom.
nou begint hij weer te slaan met zijn achterbenen als ik die wil uitkrabben en opzadelen gaat al helemaal niet

Dus ik twijfel weer of ik er wel goed aan doe om met hem verder te gaan.
Ik heb weer een afspraak bij de kliniek, omdat ik zelf denk dat er nog steeds niet iets goed zit!
Maar ja het enige wat goed gaat is strand/bos ritten, omdat ik dan niks vraag, hij kan rechtuit en dan is er geen enkel probleem.
Maar helaas ik woon niet in de buurt van het strand/bos en hij is niet verkeersmak en kan dus ook niet buitenrijden.
Ik zit me steeds af te vragen of het wel reeel is voor ons beiden,ik wil ook weleens een verder en ik vind het voor hem ook niet reeel om het steeds maar weer te proberen en steeds vallen we weer terug..
Het beste is om iemand te vinden die bij het strand woont of bos en een paar keer per week een rit met hem maakt en niks vraagt, maar ja vind maar eens een eerlijk persoon die niet meer gaat vragen....
En ik heb er heel erg moeite mee omdat ik echt alles voor hem gedaan heb en de band is zo sterk tussen ons.
Maar zo gaat het ook niet..ik weet het gewoon momenteel even niet meer, wat moet ik nu doen?