Een week of drie geleden hebben we stallen besteld bij de firma Corton,
ik heb een hele aardige meneer gesproken, hij was echt klantvriendelijk en kwam zelfs nog met een goede aanbieding.
Na een paar keer te hebben gebeld met deze meneer hebben we besloten om met Corton in zee te gaan.
Aangezien de stallen leverbaar waren uit voorraad, er moest alleen 1 deur op maat gemaakt worden, zouden ze het op 2 oktober komen afleveren. Op 1 oktober moesten we even bellen want dan
zouden ze even de tijd doorgeven hoe laat ze zouden komen, dat is wel zo handig

De aannemer is inmiddels langs geweest om te kijken wat er allemaal gebouwd en verbouwd moet worden, we hebben hem ook verteld dat alles op 2 oktober geleverd zou worden dus hij kon rekening houden met zijn planning. Ik heb mijn vader gevraagd of hij misschien vrij kon nemen van zijn werk, de hele bups word namelijk aan huis afgeleverd maar je moet zelf alles van de vrachtwagen tillen, oke mijn vader heeft vrij. Dus tot nu toe ging het perfect.
Vanochtend heeft mijn vriend Corton even gebeld voor de tijd. Hij kreeg een klantonvriendelijke mevrouw aan de telefoon met een zeer grote mond. Zij vertelde hem dat ze dus geen tijd hadden en dat ze volgende week misschien geleverd zouden worden, ze zou nog wel bellen.
Mijn vriend was zeer pissig en zei dat dit dus niet mogelijk was aangezien we al met een paar dingen rekening hebben gehouden, maar volgens haar was het morgen echt niet mogelijk.
Het lijkt mij dat je dit soort dingen ook wel van te voren weet en ik ben dus heel erg pissig. Inmiddels is er ook een klachtenbrief de deur uit, want ik vind dit geen stijl, sorry dat ik het zeg.
Maar ja, de zon schijnt nog steeds (sommige mensen bij sommige bedrijven hebben gewoon een telefoontraining nodig, of ze is met haar verkeerde been uit bed gestapt)
Ik ga lekker van het mooie weer genieten, ik ben mijn verhaal in ieder geval even kwijt