Ik kreeg als verjaardagskadootje vast 3 muisjes zo onwijs cute!!!
Om half 7 zouden we op stal zijn waar Maaike ook kwam groomen ( thanx maaik

Lodewijk uit de wei gehaald en daarna gaan wassen.
Na het wassen werd het al donker maar in het donker hebben we er toch nog knotjes in kunnen knuppen.
Vervolgens rond een uurtje of 9 alle kippenhokken dichtgedaan en maaike thuis gedumpt.
Daarna naar huis en toen zouden we op stal slapen alleen ik kreeg de boer niet te pakken.
Die belde later toen ik onder de douche stond dat ze naar een verjaardag waren geweest en dat we lsnog mochten slapen maarja het was al half 11.
Dus naar bed en de wekker 3 kwartier eerder gezet...
Zaterdag ging om 4.00 de wekker

We waren echt de enige op de hele wereld die wakker waren geloof ik.
Lodewijk stond om 5 uur ook erg duf te kijken toen ie z'n brokjes kreeg

Ik was nog te duf om te poetsen en het was heeeeeeeeel koud!!!!
Om kwart over 7 kwamen we daar aan tijd genoeg dus om de stand op te bouwen want het ging pas om 10 uur open voor publiek.. euuh ook pas om 8 uur voor ons.
Nouja we zijn vast gaan ontbijten in de auto hebben een beetje liggen luieren en vast een dikke laag make-up opgesmeerd.
Toen we het park inmochten hadden we dus 2 uur om Lodewijk fijn neer te zetten (mooi laagje zaagsel in de box en een baal stro)
en de stand op te bouwen tegen half 10 waren we helemaal klaar en hebben we vast een rondje gedaan.
Onze stand zat meteen naast de ingang naast de flamingo's en naast The Blackriders.
Ik vond de beurs heeeeeel gezellig veel leuke beestjes etc.
Na een boel meetings en een dag later was het mijn beurt voor de show.
Lodewijk liep heel fijn bij het losrijden.
In de ring ging hij alsmaar fijner lopen en hij gaf gewoon een super gevoel tijdens mijn kur.
lang geleden dat ie zo fijn aanvoelde.
We hebben nog een eind te gaan maar we zijn aardig opweg uit onze dip!
[ITP] Nimber tijdens Dier&Show!
Om 5 uur sloot de beurs dus zijn we met marianne van de blackriders naar de Mac gegaan. We hebben een boel lol gehad in de auto en het was heel gezellig later bij hun in de stand gegeten.
's avonds was het echt geweldig!de nachtdieren kwamen tot leven en het is dan echt heel leuk als je met een zaklamp bij hun kooi gaat zitten.
Bovendien kregen de meesten hun voer.
Assie en ik mochten knuffelen met een wasbeer en hebben ook nog de rolstaartbeertjes geaait, vlak nadat we waren aangevallen door een stinkdier

Zoiets maak je alleen maar 'achter de schermen' mee.
Uilen aaien is ook zo leuk zacht dat die beesten zijn zeg!
Maar goed we waren echt dood en doodmoe toen we om 10 uur in onze slaapzak rolden..
teminste dat dachten we.
Die mooie rose flamingo's veranderden in vreselijke krijs en gak beesten (de hele nacht door)om nog maar over de tropische vogels te zwijgen.
Na een redelijk onrustige nacht (uurtje slapen, weer wakker, omdraaien en weer een uurtje slapen)werd het 5 uur en begon er een haan te kraaien.. Op zich niet zo erg ik ben een boerderij gewend maar 20 hanen om 5 uur bijna naast je bed is echt NIET leuk!!!!
Wat doen die sukkels :als we de lampen aan doen denken ze dat het dag is en houden ze hun kop.. ja vergeet even de paar honderd parkieten,duiven,kippen,eenden en als die tropische vogels niet.
Binnen 10 min was de gehele hal gevuld door kwetterende , fluitende en krijsende vogels (en vergeet niet de kraaiende hanen die natuurlijk gewoon door gingen)

Ik mocht al vrij vroeg mijn eerste kur doen.
Helaas een beetje te vroeg want ik zat er geen 10 min op.
Toch liep ie nog steeds erg fijn(vast omdat Astrid al zoveel met 'm was wezen wandelen)Wel was hij al behoorlijk heet maar ach ik vind het wel fijn rijden.
De zwarte rassen parade mag assie allemaal vertellen haha.
Wel werd ik nog even gepest door meneer broekhuizen van de bit.
Zeg mevrouw is dat nou een Fries? De pest kop! iedereen denkt altijd dat Experiment echt een fries is en nou loop je met Charlotje en dan pesten ze me nog

Nog een boel lol met liberty gehad want ze reed 's middags een show voor mij en Linda is echt een leuke meid maar wel zo gek als een deur

ach hij is wel lief hoor

Aan het einde van de dag ging ik heeeeeeeeeel moe (lees meer dood dan levend) naar huis veel mensen gemeet een geweldig weekend gehad en onwijs veel lol gehad.
Na 3 kwartier file was ik om kwart over 8 eindelijk thuis!!!!
niet veel later lag ik al in bed en sliep ik meteen.
Nog 1.5 maand dan 3 dagen paard&koets.
als het maar een klein beetje zo leuk was als dit dan kan dat weekend ook al niet meer stuk als is P&K nog veeeeeeeeeeeeeeel vermoeiender maar ook veeel gaver