Toen ik Tinka naar stal reed werd ik gebeld door mijn vader of hij even zou komen filmen, leuk me een leuk idee. Dus hij kwam naar stal.
Pffff komt ie in zijn cabrio aanrijden met twee meiden erin (mijn zusje en zus

Ik ging Tinka uit de wei halen. Nee, ik moest aan de andere kant gaan staan met hoofdstel omdoen voor de lichtinval

Dit was scène 1.
Toen hebben we bij de plas afgeproken waar hij met zijn mokkels

Kom ik aanstappen van ver, staat ie al met zijn camera in de aanslag en roept ie van ver 'even draven!!!!' Dus Tinka en ik braaf draven

Dat was scène 2.
Daarna op een volgend punt afgesproken. Locatie had hij al uitgezocht en ook van welke kant ik aan moest komen rijden. (ivm licht, weet je wel

Dus wij heel blij over het strandje rijden en hij gaf ook echt aanwijzingen met zijn armen van -die kant op- enzo

Na een tijdje stond ook dit shot erop

Toen moest ik nog een stuk door het water galopperen.
Helaas, meneer de regisseur, dat gaat niet door, zitten kuilen daar dus mij ietsje te link. Nou vooruit een drafje mocht ook wel...
Dat was dus scène 4 en toen had ik er al genoeg van. Ik wilde rijden, niet poseren }> Tinka heeft lekker uit protest zijn hele lens ondergebriest

Dus ik via de aangegeven route

STOP!!! hoor ik ineens (viel me nog mee dat hij geen "CUT" riep

Was het zonnetje even weg

Dus wij wachten tot het zonnetje weer scheen en toen mochten we eindelijk de scène opnemen.
Pffffff ik wist dat acteren veel wachten betekende en het is inderdaad een zware job

(hoewel ik stiekem natuurlijk wel benieuwd ben naar de film)
Daarna ging de filmcrew eindelijk naar huis en konden we rijden.
Mijn vriendin heeft nog nooit op een paard gezeten maar die heeft Tinka naar het land gereden. Ik zat op de fiets en had de longe eraan omdat Tinka anders de kortste weg naar huis nam

Mijn vriendin gaat via een soort studentenvereniging op paardrijles zodat we over een tijdje samen ergens paarden kunnen huren en dan gaan we een trektochtje maken. Lijkt me hartstikke leuk!