Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ziiggy__ schreef:Traja, wat vreselijk zeg..
Kwam het echt door de rit op het strand of was er een andere oorzaak voor ?
) is toen ik 6was ofzo met mij achterover geklapt tijdens het steigeren, ook een fijne ervaring...
Is later verkocht als menpaard, want onder het zadel was ie niet zo tof. Voor de kar deed ze het geweldig.
Ben er daarna weer opgegaan maar na een half rondje eraf gehaald. Zware hersenschudding _tarja_ schreef:Op mijn verzorgpaard ging ik naar het strand....toen ik het water uit STAPTE ging ze door haar voet heen...ik stapte af en heel haar onderbeen bloedde en haar hoef hing er als het ware los aan....heb toen gelijk de VA gebeld...ze had haar kootbeen gebroken en haar pezen waren afgescheurd! We hebben haar op het strand in moeten laten slapen.....het allerergste was nog wel toen ik de eigenaar moest bellen...zal dit allemaal nooit vergeten. Ben er een stuk voorzichtiger door geworden en ook meer bang. Het is nu bijna een jaar geleden en mijn angst begint nu wat minder te worden als ik met het paard van iemand anders bezig ben.