Ben vandaag dus naar Dier en Show geweest in het Autotron in Rosmalen.
Viel behoorlijk tegen wat grootte betreft, geef mij maar de Brabanthallen.
Maar goed, eerst even een rondje gelopen, allerlei kraampjes bekeken en zo. Alle gratis dingetjes even opgehaald, mijn honden en katten kunnen wat lekkere hapjes tegemoet zien.

Toen de Groningerstand opgezocht, maar Kim zat er niet. Dus nog maar een rondje, waarbij ik ook bij de stallen uitkwam. Lodewijk was er wel, die kwam gelijk even kijken of ik snoepies had.... helaas, niet bij me.
Maar wel een heel mooi paard.
Op mijn 3e rondje zaten Kim, Assie en Maarten bij de Groningerstand. Tijdje gezellig gekletst over nou ja, paarden dus. Toem ben ik nog even de IRF stand op gaan zoeken, want ik zou daar iemand ontmoeten die mijn 2 ratjes zou overnemen, daar had ik geen tijd meer voor. Onderwijl had Kim gezadeld en was al aan het losrijden. Wat kan Lodewijk gaaf lopen zeg. Echt om te kwijlen

Het stang en trens hoofdstel vond ik hem ook heel mooi staan, maar het grappigste er aan, vond ik dat Kim de stang eigenlijk helemaal niet gebruikt. Echt klasse.
De kür op muziek ging super. Eerst even de ring een paar keer rond, want al die gele spandoeken aan de kant zijn toch wel een beetje eng. Toen de muziek startte keek Lot er al niet meer naar. Hij ging zo super. Ik wou dat Bill zo liep

Het grappige was dat de speaker de hele dag braaf zijn lesjes afgedraaid had, maar nu opeens enthousiast werd. Net of hij zoiets had van EINDELIJK, iemand die goed kan rijden. (Niks ten nadele van de andere presentaties trouwens, wat ik gezien heb was ook erg leuk.)
Maar nadat Kim klaar was met de kür zette hij even vrolijk nog een stuk muziek op, was erg grappig.
Nou ja, eind van het liedje: Ik ga nog een keer naar Apeldoorn, en Kim komt nog een keertje richting Rotterdam. Lijkt me erg gezellie.