in de bossen waren we op een open terrein waar een stuk of 10 honden waren!
toen kwam er een nieuwe bij ( een duitse dog , van nog geen anderhalf jaar)
bobine ( onze hond , een teefje) had weer eens een stok bij zich van 2 meter ( is ze dol op

dus dus die grote duitse dog komt kei hard op derafstormen en valt haar aan , en bobine beet goed terug...
toen wouden we naar de vijver gaan en papa roept bobine en die man laat z`n hond weer los , en wat denk je? ... die hond valt bobine natuurlijk weer aan , nou de resultaten: onze hond heeft een helemaal door gebeten gat in d`r oor en nog een gat in d`r oorschelp!
dus papa loopt gauw naar de auto met de hond ( hij had een hand vol met bloed , zag d`r niet uit) en hij zegt tegen mij: vraag jij z`n adres ( ik wist niet wat ik moest doen ik stond daar maar te huilen ( want het lijkt altijd erger als het is , het bloed liep in stralltjes uit d`r oor) .. dus ik loop naar die man toe en zeg : mag ik uw adres en telefoon nummer, stond er nog een heel behulpzaam gezinnetje wat ons pen en papier gaf ( hun hartelijk bedankt

nou maar die duitse dog was een teefje en zo jong.. en die honden zijn normaal gesproken niet zow ageressief,en dan was het dus nog een teefje ook he..
maargoed papa liep echt gewoon 100 meter voor me en ik was hem uit het oog geraakt,( maar het was anders niet zo erg want ik had zijn mobieltje bij dus kon nog altijd iemand bellen) maargoed , ik rende daar keihard door die bossen huilend en hijgend ik viel bijna maar ik moest en zou hem vinden ( natuurlijk vond ik hem wel hoor , maar op zo`n moment ben je echt overstuur joh!

nou zijn we dus naar de dierenarts geweest en die liet ons beslissen : of hechten ow ontsmettings middel mee en zulke dingen , want als de hond gaat schudden met d`r oren dan zit heel de keuken onder het bloed !
maar dat van die keuken vond hij niet do erg want die is toch wel schoon te maken , dus namen we ontsmettings middel mee, nou mag ze dus niet uit de keuken en heb ik d`r maar een botje gegeven ( waar ze nu nogsteeds op ligt te knabbelen

nou een honden beet kan dus hartstikke gemeen zijn dus je moet niet denken dat het niet erg was ofzow, onze hond is nou helemaal aangeslagen!
nou ehm dat was het wel zo`n beetje , ik hoop dat ik niet te vaag heb getypt , groetjes lara