Welke deken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Welke deken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-02 12:56

Ik wilde een deken bestellen bij Divoza. Nu wilde ik er dus 1 bestellen met de kortingen, ik dacht dat dat t/m vandaag was maar nu blijkt dus dat dat t/m gister was. Scheve mond Huilen Dus maar meer betalen..
Maar iig, ik zit heel erg te twijfelen..

De Pagony Gold

Afbeelding
Luxe deken van goudkleurige stof. Voorzien van een 1/2-lange nek. Buitenstof 840D ribstop en met een 300-grams voering.

Off

De Pagony Ambassador

Afbeelding
Zeer robuuste deken van zeer sterk polypropyleen en daardoor zeer scheurvast. Voorzien van kruissingels, dubbele borstsluiting en een extra klittenbandsluiting op de borst zodat deze altijd optimaal sluit. Voorzien van nekstuk om uw paard optimaal warm te houden. Zeer goed ademend en vochtregulerend. 400-grams vulling.


Ik vind de pasvorm van de eerste er beter uitzien zo op de foto. Maar de 2e is wel dikker. De eerste is waterdicht en de 2e niet totaal..
De 2e is wel weer een stuk goedkoper en ziet er toch beter uit vind ik..
Help !!!!

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 13:25

Moeilijk he... ik persoonlijk vind de tweede mooier, maar ik vind 400grams erg warm hoor, maar das mijn persoonlijke mening Knipoog


Waterdicht vind ik toch ook altijd wel een vereiste omdat mijn paard nogwel eens in de paddock staat......

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 13:29

Ik vind ze geen van beide echt geweldig.

Maar ik zou eerder nog voor een dunne deken gaan met daaronder nog een onderdeken, dan bvoor een 400grams. Kun je altijd nog een deken erbij doen of eraf laten.

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 13:30

Persoonlijk vind ik juist de pasvorm van de 2e mooier. Bij die eerste zit er zo'n rare plooi over de hele rug heen...
Maar staat Camilla vaak buiten (in een beetje regen)? Zo ja, dan zou ik toch voor de eerste gaan, want die is wel goed waterdicht. En een natte deken, dat is echt rampzalig...
De kleur van de eerste vind ik wel verschrikkelijk, maar ja, dan ben je wel lekker origineel!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-02 13:42

Ze staat wel in een klein beetje regen maar in echte buiten niet.
De eerste is een stuk duurder dus een onderdeken erbij gaat niet. Zo rijk ben ik helaas niet..

Nu heeft ze een deken op van 150 gram. Niet waterdicht maar heeft ze in de regen ook gewoon op. (beetje regen dan) en lekt dan niet. Als het een echte bui is dan lekt ie wel, maar dan gaat ze naar binnen.
Eventueel zou ik dan wel die gele kunnen kopen en dan over die 150 grams heen leggen. Maar of dat nou zo super is weet ik niet..
Tja ik vind toch de blauwe het mooist en het beste klinken. Behalve het punt dus dat ie niet totaal waterdicht is.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 18:34

Dan koop je er een ongevoerde waterdichte regendeken bij
Vraag maar eens aan Monica die weet wel waar je die kan halen.

VillaNeusjes

Berichten: 6097
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 19:06

houd je er rekening meee dat halve en hele halsen nog wel eens de manen af willen schuren???

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 20:01

Ik vind die halsen niet zo. Zelf heb ik de Pagony Turnout besteld (met korting Knipoog)