Nu komt mijn probleem. ro kan niet alleen op stal, dan blijft ze slaan tegen de muren. Dus hadden we met een ander meisje waarvan haar paard ook dag en nacht op stal staat afgesproken dat haar paard naast de mijne kwam te staan. Alle andere paarden lopen immers in het land.
Alles was geregeld. Kom ik gisteren aan op stal. Staat ze alleen. Wond weer helemaal open been dik andere been ook en paard zeiknat. Ik verhaal halen. De staleigenaar meende dat ik hem door de veearts voor blok heb gezet en dat ie de stal niet weg mag geven aan een ander

Gisteravond heb ik dus meteen mijn vroegere stal gebeld of er 2 boxen vrij waren. En heb allebei mijn paarden onmiddelijk verhuist. Dit was de druppel. Hij had al 2 X eerder mijn box verhuurd aan een ander terwijl ik daar gewoon instond. Hij had mijn hengst zomaar in het land gegooid dat was net goed gegaan. etc etc.
Dus we hebben Ro en El Roy verhuisd en ze staan nu dus in harmelen. Ro was meteen rustig en wordt nu goed in de gaten gehouden. Ze staat niet alleen. Dus nu maar hopen dat het helemaal goed komt.
Wat een ontzettende klootzak is die vent zeg.
Merilyn