Jullie manier van houden van???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-02 11:08

Pjelk schreef:
Tja hoe houdt je van je paardje? Bij mij varieert dat een beetje. Ik ben reuzegek op mijn paardjes (daar ben ik ook alleen maar mee bezig naast school en af ent toe met een vriendin afspreken).
Pjelk is echt een schattig en behoorlijk braaf paardje. Soms kan ik me ergeren aan zijn suffe houding en gesjok en zou ik een slanke snelle pony willen. Maar Pjelk is wel lekker veilig met zijn verkeersmakheid en (redelijk) goede remmen. Met hem kan ik van alles een beetje (dressuur, springen, buitenrijden) en dat makkt hem juist zo leuk.
Wel merk ik dat mijn manier van paarden houden wat verandert is sinds ik er zelf twee heb. Een paar jaar geleden was ik helemaal in de wolken als ik met een llesser mee mocht lopen naast de pony en vond ik poetsen haast net zo leuk als rijden. Nu doe ik braaf alle verzorgingswerk en poetsen is nog wel leuk maar rijden toch het leukst. Zal wel door gewenning komen.


Dit heb ik precies het zelfde!
Dat ergeren aan het suffe etc....
Dit is precies het gevoel dat ik ook wel heb!

Leetje

Berichten: 1228
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 20:38

Ik zou mijn paardjes echt niet weg kunnen doen!
Ze kunnen behoorlijk eigenwijs doen en soms bots dat wel eens met mijn eigenwijs heid. En dan gaat het een dagje niet goed, maarals ikd an de dag erna kom en ze staat te hinniken naar me dan is alles weer goed...
Vorig jaar heb ikd er laten dekken. Ze is 5 weken weg geweest ofsow. De eerste week had ik het er best moeilijk mee, ik miste der erg, en dan te bedenken dat het nog voor iets leuks was ook!!
Nu heb ik een veulen erbij en die is ook al zoooo lief. In het weiland komt ie meestal naar me toe gerend! En hij hinnikt altijd naar me... Dan ben ik echt helemaal weer verliefd op ze...
Groetjes leonie

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 08:38

Interesante vraag idd Lachen

Ik heb in de anderhalf jaar dat ik Grasje nu heb vaak gedacht dat hij niet bij mij paste, dat ik het gehad had met hem etc. Pas het laatste half jaar krijg ik steeds vaker het idee van 'ja, dit is een super paard voor mij'.
Maar ik dacht met Nicky (halfinger) ook dat ik gek op haar was.. dat was ik in zekere zin ook wel, en toen ze uiteindelijk verkocht werd heb ik er echt wel om lopen huilen, maar nu ze er eenmaal niet meer is raakt het ook weer snel op de achtergrond. Alleen als ik dan de foto's zie en de verhalen van de nieuwe eigenaresse hoor doet het wel weer even 'pijn'.

Ik heb het idee dat ik me langzaamaan wel meer aan Grassie ga hechten, maar als hij echt weg zou moeten om wat voor reden ook, zou mijn wereld niet helemaal instorten. ( hangt er natuurlijk ook vanaf of je er een ander paard voor terug zou krijgen of niet )

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 11:59

ik ben verlied op ze. Ik wil altijd graag bij ze zijn. Ze maken mijn dag weer goed.
Als ik aan ze denk word ik vrolijk. Ze zitten bijna de hele dag in mijn hoofd. Ik voel ook echt van die vlindertjes.

Ik denk dat jij wel van je knollie houd hoor, maar ik denk dat iedereen dat anders ervaart. Je verkoopt hem toch niet zomaar. Dat zei je, dus ik denk dat het wel goed zit.