Afgelopen vrijdag zijn mijn moeder en ik al even bij Ann geweest, de fokster van Diana om nog even wat laatste dingen te regelen en natuurlijk om Diana te zien, ik had haar dan welliswaar al gekocht, maar heb haar nooit meer gezien, alleen maar toen ze 2 weken oud was.
Nou, het is een prachtig paardje, helemaal wat ik ervan verwacht/gehoopt had!!!!
Het is wel een klein addertje! }> }> Wat een karaktertje, je lacht je rot, zo klein als ze is, maar dat mag ik wel, een paardje met veel temperament showt veel en veel beter en mooier dan een heel rustig paardje!
Zaterdag hadden we show in Oudenaarde, er was een belgische en een amerikaanse jury.
Diana kwam eerst uit in de veulenklasse waarbij ze als 1e en als 3e geplaatst werd, echt te mooi om waar te zijn.....

Later op de dag heeft ze meegelopen in de juniorhandling met een meisje van 9 jaar, dat was een minder succes, zoals ik al zei heeft ze behoorlijk veel temperament en dat meisje kon haar echt niet aan.
Ann had haar gewaarschuwt dat ze niet met Diana moest gaan lopen maar Cindy wilde persee Diana, dus toen hebben we het maar laten gaan onder het motto "wie niet horen wil moet maar voelen" hoe zielig dat ook was voor Cindy, maar ze wilde echt niet luisteren.
Het enigste wat Diana tijdens de juniorhandling heeft geshowt was het steigeren...

Cindy natuurlijk helemaal verdrietig, maar we hadden haar allemaal gewaarschuwt, wat moet je dan verder nog doen/zeggen?
Bij de "get of sire class" stonden we met 3 nakomelingen van de hengst Jupiter, ik helemaal op van de zenuwen want ik moest nu Diana zelf voorbrengen omdat Audry een van de andere veulens al moest doen, maar dat liep allemaal perfect! Werden we ook 1e!!
En voor het uiteindelijke junior dagkampioenschap werden we als 2e geplaatst, de jury had achteraf tegen Ann gezegd dat ze Diana eigenlijk te jong vonden om met haar "bijna 4 maanden" ook van de 1 en 2 jarigen te winnen, maar ze hebben behoorlijk getwijfeld!
Ik ben nu echt zo trots als een pauw!

Diana is nu thuis, staat op stal naast Shamila, ze is mooi rustig en kan nu lekker gaan wennen aan haar nieuwe thuis!
Ik heb geprobeert enkele foto's te uploaden, maar de picservr doet het weer eens niet

Dus die houden jullie tegoed!