Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nelleke1 schreef:eehm staan er veel pony's ? ga ergens langs waar een hele vieze staat ofzo waar je weet dat er nooit iets mee word gedaan en vraag vriendelijk of je hem een keer mag komen borstelen en zo vragen of je wat vaker mag komen..
Dniesjj117 schreef:Ach meid, ik herken me totaal in jouw tekst. Ik ben jaren en jaren op zoek geweest naar een verzorgknol, en nu, na zoveel gewens en gebid en geduim heb ik ze EINDELIJK gevonden. Via internet. Als er nu niks op marktplaats staat, blijf dan kijken, want van de een op de andere dag kan dit veranderen!
weer wat moed
Succes ermee! IndianLady schreef:ik was ook altijd op zoek. Waar er ook maar paarden stonden heb ik het gevraagd. Ik heb het op den duur maar opgegeven en ben me op mn studie en andere dingen gaan richten. Toen ik weer wilde paardrijden ben ik western gaan rijden. Toevallig kreeg een vriendin van mij een verzorgpaard. Dus ik vroeg kijk eens voor mij rond. En voila ik kreeg een verzrogpaard wat later mn eigen paard werd en heb inmiddels een 2de erbij.
Heb geduld het komt echt wel.
)

Henrieke schreef:3 jaar lang wachten, en dan uiteindelijk eentje gevonden.
Alleen wordt bij mij die 3 dan 4 jaar. 

zet een advertentie neer en wacht geduldig af!
.
.
.
kwam de eigenaar tegen dus gevraagt en HET MOCHT
nu verzorg ik ze al iets van 3/4 maand?