hoe doen jullie dat toch?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LufPony

hoe doen jullie dat toch?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-07 11:12

Hallo ik zoek al lang een verzorg pony/paard in Naarden maar ik kan echt NIETS vindeñ!!!

oe doen jullie dat toch? de meeste hier hebben een verzorg pony kunnen jullie me tips geven hoe jullie ze hebben gekregen?

groetjes kelly

Dobel

Re: hoe doen jullie dat toch?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 11:13

eehm staan er veel pony's ? ga ergens langs waar een hele vieze staat ofzo waar je weet dat er nooit iets mee word gedaan en vraag vriendelijk of je hem een keer mag komen borstelen en zo vragen of je wat vaker mag komen..

LufPony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-07 11:14

Nelleke1 schreef:
eehm staan er veel pony's ? ga ergens langs waar een hele vieze staat ofzo waar je weet dat er nooit iets mee word gedaan en vraag vriendelijk of je hem een keer mag komen borstelen en zo vragen of je wat vaker mag komen..

Okè bedankt Lachen

AniiQue

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 11:17

gewoon rond blijven kijken als je een ziet die in de smaak valt briefje op hangen of aanbellen Lachen

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 11:19

Ach meid, ik herken me totaal in jouw tekst. Ik ben jaren en jaren op zoek geweest naar een verzorgknol, en nu, na zoveel gewens en gebid en geduim heb ik ze EINDELIJK gevonden. Via internet. Als er nu niks op marktplaats staat, blijf dan kijken, want van de een op de andere dag kan dit veranderen!

LufPony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-07 11:20

Dniesjj117 schreef:
Ach meid, ik herken me totaal in jouw tekst. Ik ben jaren en jaren op zoek geweest naar een verzorgknol, en nu, na zoveel gewens en gebid en geduim heb ik ze EINDELIJK gevonden. Via internet. Als er nu niks op marktplaats staat, blijf dan kijken, want van de een op de andere dag kan dit veranderen!

Okè dankje Lachen weer wat moed Tong uitsteken

Lexmiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 11:22

Je kan op internet een reactie plaatsen op marktplaats of hier op bokt bijvoorbeeld... Ja en inderdaad gewoon langs gaan of bellen wie weet vind je wat Lachen Succes ermee!

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 11:22

ik was ook altijd op zoek. Waar er ook maar paarden stonden heb ik het gevraagd. Ik heb het op den duur maar opgegeven en ben me op mn studie en andere dingen gaan richten. Toen ik weer wilde paardrijden ben ik western gaan rijden. Toevallig kreeg een vriendin van mij een verzorgpaard. Dus ik vroeg kijk eens voor mij rond. En voila ik kreeg een verzrogpaard wat later mn eigen paard werd en heb inmiddels een 2de erbij.
Heb geduld het komt echt wel.

LufPony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-07 11:24

IndianLady schreef:
ik was ook altijd op zoek. Waar er ook maar paarden stonden heb ik het gevraagd. Ik heb het op den duur maar opgegeven en ben me op mn studie en andere dingen gaan richten. Toen ik weer wilde paardrijden ben ik western gaan rijden. Toevallig kreeg een vriendin van mij een verzorgpaard. Dus ik vroeg kijk eens voor mij rond. En voila ik kreeg een verzrogpaard wat later mn eigen paard werd en heb inmiddels een 2de erbij.
Heb geduld het komt echt wel.

Okè ik heb ook een vriendin met een verzorg pony zal het eens vragen Lachen

coli_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 12:54

gewoon blijven zoeken. Misschien staat er wel een pony in weitje ergens achter. Mensen vragen of je ze kunt helpen die wel een paard hebben. Ik kwam aan mijn verzorgpaardje door kennissen van kennissen.

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 15:58

Heel actief blijven zoeken (maar dat doe je waarschijnlijk al Knipoog )
Ik heb ook geen verzorgpony hoor. Lachen

Foxy1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 16:00

Advertentie op bokt zetten! Zo heb ik al heel wat bijrijpaardjes gevonden Haha!

Zorg dat je beetje serieus overkomt en blijven proberen. Komt echt goed!!

elexis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 16:02

Ik kon ook nooit een verzorgpony vinden, maar toen ik eindelijk een eigen pony had kon ik ineens van wel heel veel pony's komen verzorgen:s

Inderdaad..volhouden, en blijven zoeken!

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 16:05

internet!

elke dag kijken op marktplaats, marktplaza, speurders enz. tot dat er iets is in jou omgeving Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 16:16

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 16:48

3 jaar lang wachten, en dan uiteindelijk eentje gevonden.

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 18:56

Henrieke schreef:
3 jaar lang wachten, en dan uiteindelijk eentje gevonden.

Ja Alleen wordt bij mij die 3 dan 4 jaar.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 21:37

Laat je veel zien op je manege of pensionstal.
Poets regelmatig paarden. Veeg de boel eens aan.
Kortom laat zien dat je veel wilt en kan doen.
En laat iedereen weten dat je een verzorgpony zoekt (maar dat doe je waarschijnlijk al).

TBM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 22:56

Ik help op een boerderij/manege voor gehandicapten om de 7 paarden te voeren etc. Het is maar voor 2 keer in de maand en mag nu (nog) niet rijden, maar ik doe het ook pas 2 maanden alleen. Maar zo ben ik erin gekomen, omdat ze vrijwilligers nodig hadden. Misschien dat als ik het vraag ik wat vaker mag komen, ik heb verder best veel vrijheid, want sta op de dag dat ik er werk alleen. Doe het wel samen met andere meiden hoor.
Succes!

liefs,

Neptunus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 10:10

kijken op marktplaats bijv..of zelf een advertentie plaatsen waarbij je er in vermeld wat je kunt, wat je wil doen enz enz.
zelf ben ik gewoon aan gaan bellen bij mensen ( 9 jaar geleden), en verzorg nu al 9 jaar bij die mensen.
ik ben begonnen op een kinderboerderij, misschien kan jedat ook eens proberen en zo verder zoeken.

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 20:51

hoe ik dat doe ?
uhm ja een nicht dus dat paardje doe je dan.
En uiteindelijkd oe je haar vriendin der paard ook en dat wordt steeds en steeds mer ja dan doe je er opeens 2 Ja

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 08:20

Ik gewoon via Bokt Knipoog zet een advertentie neer en wacht geduldig af!

jOyss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 11:07

Meestal staan ze dichterbij dan je denkt!
Ik was ook heel lang opzoek, en hier 3 minuten vandaan stonden dus de pony's die ik nu verzorg (en eentje nu van mijzelf).
Dus ik maar zoeken en zoeken maar had nooit gedacht aan die pony's Tong uitsteken.
Opeens kwam mn moeder aan: een kennis van me heeft nog 2 pony's waarvoor hij een verzorgster zoekt, ze staan hier heen dichtbij! Ik heb ze dus een jaar verzorgd, en een ervan is nu van mij Haha!.
Ga gewoon steeds kijken dicht bij je in de buurt of je een pony/paard ziet waar niks mee gedaan wordt, ga dan gewoon eens vragen aan de eigenaar. Vaak zijn die alleen maar blij als er wat met hun paarden gedaan wordt Lachen.
En als het niet mag, nouja, je hebt het toch geprobeerd? Haha!
Succes nog!

AniiQue

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 12:26

hoe ik eraan bn gekomen.
bij mij op de straat stond een draver E-pony sheena (reed uiteindelijk al bijna 1 jaar) toen na 3/4 maanden was ik een fjord tegen gekomen. Bobby (rip schat) 4 jaar stond ook in montfort. bobby dood heb cheyenne, valesca, joschi enz nog gereden toen kwam bo (appaloosa) maar die doe ik nu niet meer.. wegens omstandigheden toen een fries verzorgt (doe ik ook niet meer) nu doe ik een nrps merrie en hengst (beauty en sandra) en een veulen (beauty x moes) hoe ik aan hun ben gekomen heb gewoon een briefje bij de wei gehangen. Tong uitsteken kwam de eigenaar tegen dus gevraagt en HET MOCHT Haha! Haha! nu verzorg ik ze al iets van 3/4 maand?

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 17:13

Er is een speciaal topic, die staat bovenaan VP (zie de link van Maya). Daar staan veel tips in om aan een verzorgpaard/pony te komen. Je kunt daar verderpraten, anders lopen er 2 topics over hetzelfde onderwerp Knipoog