We zouden hem de 1e week van oktober laten keuren en dan zo snel mogelijk naar de manege brengen waar ik nu rijd.
Zodra ik bij mijn vriend intrek in Noord Holland zou het paard natuurlijk meegaan. Aankomende weekend zouden we een stalling voor hem regelen in Noord Holland.
Afgelopen woensdag ben ik weer bij het paard wezen kijken (vrije middag opgenomen) toen de tandarts er was. Mijn vriend en ik hebben er tot nu toe al flink wat tijd ingestoken o.a een overeenkomst opstellen, stalling regelen, geld regelen en noem maar op. Je kent het wel!
Belt de eigenaresse net op...................... Het gaat niet door!!!

Ze hebben de afgelopen 7 jaar dat ze het paard hebben al veel verhuisd en dat willen ze hem nu niet weer aandoen. Het ligt niet aan mij of mijn vriend, maar het paard heeft wel wat beters verdiend!! Ik mag terugbellen als we stalling hebben geregeld

Nou sorry hoor, maar als je op dinsdag besluit om een paard te kopen, dan hebben de meeste mensen wel een paar dagen de tijd nodig om stalling te regelen. Zeker als het een beetje onverwachts is.
Ik heb toch een potje zitten janken (het is maar goed dat de halve afdeling niet aanwezig is!! ) Ik heb de deur dicht gedaan en in tranen mijn vriend opgebeld.
Kan dit nu zomaar?? Allebei de partijen hebben JA gezegd. De prijs was ook oke!
Mijn vriend belt hen vanavond even op om te vragen waar ze denken mee bezig te zijn (in nette taal natuurlijk) Hij is jurist en als zij vervelend willen doen dan kunnen wij dat ook. Mondelinge overeenkomst is ook een overeenkomst. Ik vind dit geen reden om er van af te wijken. Ik voel me persoonlijk ook behoorlijk aangevallen. Ik krijg het gevoel dat ik niet goed voor paarden zou zijn of zo. Ik eet zelf nog liever droog brood dan dat mijn paard wat te kort komt

Ik heb het allemaal misschien een beetje heftig opgeschreven, maar ik ben echt heel erg verdrietig. Dit zou echt een paard voor ons zijn en ik was er meteen al helemaal weg van. Om op deze manier een paard te moeten kopen (ook als ze straks dus wel akkoord gaan) is gewoon echt niet leuk

Iemand nog tips of ervaringen? Iets om te lachen anders? Dat kan ik nu wel gebruiken

Groetjes van een verdrietige Jessie