De afgelopen keer lieten ze een detail zien van iets, waarvan ik geen idee had wat het nou was. Maar.... ik wou meedoen dus het meest onzinnige antwoord wat ik me kon bedenken heb ik ingevuld en via internet verstuurd.
En ja hoor! Vandaag krijg ik ineens een pakketje binnen van Nederium bv. (ik was het allang weer vergeten), haalde het cadeautje eruit (nog steeds niet wetende waar het nou voor was) zie ik ineens dat ik dus de prijsvraag heb gewonnen.
Dit stond er in de bijgevoegde brief:
Geachte mevrouw Berkenpas,
De derde editie van de prijsvraag 'In één oogopslag' blijkt behoorlijk lastig te zijn geweest.
Opvallend is echter het volgende: deze keer hadden bijna alle inzenders het bij het juiste eind. De foto betreft namelijk een detailopname van een ..... , zoals u door middel van uw reactie hebt laten weten. En met u zijn er nog vier andere inzenders die het juiste antwoord wisten te geven.
Het voorgaande houdt tevens in dat er geen loting hoefde plaats te vinden, want Imperial Riding stelde voor deze editie van 'In één oogopslag' een tiental schrijfsets ter beschikking.
Wij mogen u dus van harte feliciteren! U bent een van de vijf inzenders die een schitterende schrijfset van Imperial Riding heeft gewonnen.
Ik ben dus zéééééér benieuwd wat jullie als antwoord hebben gegeven op die prijsvraag. Ik kan in ieder geval weer eens iemand een brief sturen... zou alleen niet weten aan wie. Iemand interesse?