Vandaag had ik met een vrieindin afgesproken om te gaan rijden. Haar paard vond het buiten echter wat te spannend en dus werd het een kort ritje. Daarna wilde ze nog wel wat foto`s van Pjelk en mij maken. Ze heeft een heel goede camera en is heel veel met fotograferen bezig dus dat sla ik natuurlijk niet af
Eerst in/bij de bakBeentjes in galop
Na het rijden bij de bakrand met Pellie.. Foto`s spreken voor zich denk ik.

Daarna ben ik nog een stuk met haar mee naar huis gereden
Koolzaad

Brug op

En op de hoge brug

En bij het bos. Pjelk liep echt zooo lekker vandaag! De afgelopen twee dagen heb ik gedressuurd met hem (na een tijdje vooral buitengereden te hebben)en ik merk echt dat regelmatig dressuur rijden zijn vruchten afwerpt. Eergisteren was Pjelk nog heel stijf. Toen duurde het een halfuur of drie kwartier voor hij nagaf en een beetje los ging laten. Vandaag was dat al met tien minuten en ook was hij op sommige momenten echt heel los en licht. Dan hoefde ik maar de teugels op te pakken of hij gaf na. Ook in de galop bleef hij netjes met zijn hoofd laag terwijl dat in onze wedstrijd tijd nog behoorlijk lastig was. Ik ben hier zooo blij mee! Paard wat lekker loopt, mijn eigen houding vrij goed ( op kapstoktenen na dan oeps! ) mooie omgeving en dat allemaal nog vastgelegd ook.. Zucht, wat ben ik trots op mijn Pjelk paard!

En de mooiste

Meer foto`s zijn te zien op:
http://www.eveleens-fotografie.nl/index.php
Bij paarden en dan bij Pjelk

.