Hey,
ik ben best blij. Ik heb eindelijk een ruiter voor mijn pony. Ze is een pony van 1.27 en wordt verzorgd door een klein meisje van 13. Ze staat bij mijn vaders achter buren gestald en die wilden geen vreemde op hun terrein. Ze hebben daar 2 boerderijen en 1 was van hun oma die is overleden. Ze verhuren die boerderij en daar woont de vader van dat meisje. Het is dus zo dat ik niet heel vaak kan komen want ik woon aan de andere kant van het land en heb daar ook een pony waarmee ik bezig ben in te rijden. Mijn pony bij mijn vader is wel al oud namelijk 24. Het verzorgstertje komt om de twee weken dus dat is heerlijk voor Pol om weer regelmatig geknuffeld en gepoetst te worden. Ook voor het meisje is het super want ze houdt van paarden maar der moeder vindt paardrijlessen te duur. Nu leer ik dus alles aan der en het is een leuk stel. We zijn pas begonnen en mijn vader heeft ook les gegeven aan een fnrs manege en die wilt ook wel helpen. Verder is Pol echt zo een knuffel pony waar je zonder zadel en hoofdstel zo op kan in de wei of stal of wat dan ook. Elke keer wanneer ze wat met Pol heeft gedaan mailt ze me.
Dus Pol heeft een leuk bijpassend verzorgstertje. Ik kan der zelf alles uitleggen en verder wordt ik op de hoogte gehouden. En zij heeft ook een pony die ze lekker kan poetsen en knufellen zodat ze ook nog iets met paarden kan doen.