ik blijf er maar mee zitten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 02:02

Er zijn nu eenmaal dingen die we doen in het leven waar we later spijt van hebben. We kunnen nu eenmaal de tijd niet terug draaien! Ik denk niet dat het echt een ramp is hoor om een paard in zijn plaats te zetten. Paarden onder elkaar kijken ook eerst niet waar ze wel of niet kunnen trappen. Ik moet af en toe ook wel eens een paard een klap geven want anders lopen ze gewoon over je heen. Kan dus niet! Ik geef ze meestal geen trap maar ik denk dat het gewoon een reflex van je is geweest. Gewoon laten gaan en je niet schuldig hierover gaan voelen.

manzano

Berichten: 23963
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 21:32

Ik heb ook 2 shetlanders verzorgd. 1 was nogal vervelend en wilde nog wel eens trappen als de ander naar zijn zin te veel aandacht kreeg. Ik had een keer mijn oppaskinderen meegenomen. Die stonden elk een shet te poetsen en opeens begon die ene dus te trappen. Niet raak gelukkig! Maar ik werd dus heel boos en loop naar hem toe. Op het moment dat ik naar zijn hoofd wil lopen. Drukt hij met tegen de muur en begint weer te trappen. Weer niet raak gelukkig, maar je wil niet weten wat voor trap ik hem toen heb verkocht. Wel raak Knipoog. Hij stond gewoon gericht naar me te trappen. Nou dan voel ik me niet schuldig om hem eens goed te laten weten dat dat toch niet de bedoeling is.

pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 21:47

zo heb ik dus nog afentoe nare ideeen over eenjaaro f 2 geleden:ik gaf een shet een klap op zn neus,omdat hij er weer eens vandoor was gegaan met zn eigenaresse erop...ze was stik bang geworden...ik hoorde een krak en dacht dat ik zn neus been had gebroken!!!gelukkig was het mijn arm,maar toch,je schrikt vreselijk!!!(enne,ik heb gewoon brose botten hoor,een flinke schop en mn been is gebroken...)