Irma op buitenrit!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Irma op buitenrit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-07 20:26

Omdat het laatst een paar dagen zulk lekker weer was, besloten we om een bosritje te gaan maken met Irma. hoewel het eigenlijk "mijn dag" was, mocht dochter Anouk erop. Ik ben op de fiets meegegaan en heb onderweg foto's gemaakt. Dat is erg lachen; fietsen en foto's maken tegelijkertijd. Knipoog Zie hier het resultaat van Anouk en Irma in het bos.
Afbeelding
1: op weg
Afbeelding
2: uitgestrekte draf
Afbeelding
3:beetje donker
Afbeelding
4: alleen op de wereld
Afbeelding
5: hoofd
Afbeelding
6: wat zie ik daar nu weer?
Afbeelding
7: zo loopt ze de hele weg, oortjes naar voren

Irma is heerlijk braaf buiten, kijkt wel heel attent, maar trekt zich niets aan van auto's fietsers, tractoren. Alleen rare hekjes of wilde prullebakken kunnen eng zijn! Knipoog O ja en koetjes in de wei zijn ook eng. Maar verder is ze heel braaf. Ik heb dat nu zelf ook ondervonden door alleen naar buiten te gaan. in 1 woord: HEERLIJK!

xMargot

Re: Irma op buitenrit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 20:46

leuke foto's hoor!
lekker koppie zit erop
lijkt me heerlijk als je de mogelijkheid hebt omdat vaak t e doen

Fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 20:47

Leuk paard. Lijkt me een mooi bos om te rijden, met al die ruiterpaden zo. Lachen

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-07 19:06

We hebben inderdaad een heel mooi bos met heel veel mooie paden om lekker buiten te rijden. Kom hier alleen niet op zondag want dan is het bos overvol met wandelaars enzo. Maakt ons niet uit, dan gaan we door de week wel, lekker rustig.
Moet nu alleen nog wachten tot de smid komt: ze moet nu toch maar op ijzers als we zo vaak gaan buitenrijden.
We vinden zelf ook wel dat we een leuk paard hebben met een lekker koppie. Knipoog

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 19:10

Hele mooie foto's zeg! Ook foto 3, die jij een beetje donker vindt, vind ik heel mooi! Ook een leuk paardje zeg!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 19:11

Ik had de tekst niet gelezen en je avatar niet gezien, scrolde gewoon wat voorbij, herken ik in een keer de ruiter Clown
En toen keek ik beter en werd het logisch haha, ziet er leuk uit hoor!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 19:13

BrittKitt schreef:
Ik had de tekst niet gelezen en je avatar niet gezien, scrolde gewoon wat voorbij, herken ik in een keer de ruiter Clown
En toen keek ik beter en werd het logisch haha, ziet er leuk uit hoor!

Nu wordt ik nieuwsgierig.. Hoezo ken je die ruiter? Tong uitsteken

pressent

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 19:15

lekker he met dit weer naar buiten, echt weer voor een buitenritje, de volgende keer dan maar weer zelf?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 19:16

ff getemt: dit is voor itp Lachen

Ziet er heeeeeerlijk ontspannen uit! Lachen

Misty12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-07 20:08

saskiakefie: ja nu wordt jij toch wel erg nieuwsgierig he? Brittkitt en anouk (en mijzelf )kennen elkaar van iets anders. En hebben elkaar op Exoknaag in Houten pasgeleden persoonlijk ontmoet! Was erg gezellig. Knipoog

Pressent; ja de volgende keer ga ik weer. Dit doen we om en om, eerlijk verdeeld.
hoewel ik mijn paard toch wel vertrouw vind ik buitenrijden toch wel eng.
Tot ik gisteren ineen keer een bevlieging kreeg en zo naar buiten ben gegaan. Tuurlijk was paard superbraaf en ze reageerde nergens op. Dus nu ik dat weet, ga ik wel vaker naar buiten. We hebben wel een aantal keer geoefend: anouk op paard en ik op de fiets mee. Ze is gewoon braaf. Het is zo zonde om met dat mooie weer geen gebruik te maken van ons mooie bos.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 20:23

Foto's van buitenritten horen op ITP, daarom heb ik je topic verplaatst.

Misty12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-07 20:31

oke oscar, vind ik wel goed. Ik wist niet zo goed waar ik mij topic moest plaatsen; paardenpraat of Horses @work , maar dit vind ik ook goed.