Woensdag zijn altijd de kinderlessen hier. Mijn moeder gaf de 1e les, en bij haar in de les mochten de kinderen een beetje lesgeven, dus zeggen wat ze moesten doen. Was er een meisje bezig van 7 jaar, op een Dpony, een heel leuk gezicht
. Dus ik zeg tegen mijn moeder, wacht, ik ga een cap pakken. Dus ik vragen aan dat meisje of ik mee mocht doen, ja hoor was goed, maar ik moest 500 euro betalen
Ok, is goed, dus ik ga een zak spekjes (eurotjes
) en Magpie halen. Geen zin om een zadel enzo er op te leggen, dus hup, halster aan, 2 touwen en er op
. Ik de bak in. Ik ga draven, zit helemaal gek op die pony, en de kinderen maar lachen. Moesten we afstijgen, dus ik kreeg een helder idee
Langs Magpie's kont eraf. Kinderen lagen in een scheur. Maar moest er wel weer op
Na 3 pogingen zat ik weer
. Toe zei ze dat ik moest galoperen. GALOP?? Nee joh, RENGALOP door de bak heen, zonder zadel }> En dan ineens stoppen in een hoek waar kinderen stonden te kijken aan de kant
Hihi, ik lag helemaal dubbel
Op een gegeven moment voelde ik dat ik naar de verkeerde kant gleed, dus gooide mijn been er over en stapte af
Net niet gevallen
En toen zeiden ze dat ik weg moest, want ik was vervelend
Dus ik al jankend de bak uit
Rondje om de manege en kwam weer voorbij die les, nog steeds janken
Liep er zo'n drummel van 4 jaar naast me en zegt zo, DAS NEP, DAS NEP. Ik lag te huilen van het lachen!!
En die kinderen nog steeds lol hebben!!Ach ja, zo af en toe kom ik in zo'n gekke bui. Nou wou de 2e les dat ook wel een keer