Ze zagen meteen dat ik mijn haar had laten knippen.
Moet ook wel, mijn haar is sinds twee dagen aan 't uitvallen en over een week krijg ik een pruik...

Maar deze dag maakte veel goed, en dat ik op de foto zou komen met 'zo'n raar koppie' maakte me eigenlijk niks uit!
Eerst bij ons thuis taart gegeten. Jammer genoeg lust Kim geen slagroom, en het was slagroomtaart... Had dit gezegd Kim!

Maar Mike heeft gesmuld...

Daarna naar de stal waar Cerise staat.
Het was nog droog dus wij opzadelen.
Peter was bezig met filmen en Mike schoot met de digi schitterende plaatjes.
Tijdens het rijden van mij werd dit ook gedaan, en het is heel mooi geworden. Mike I love you!

Toen ik een klein beetje gedressuurd had, wat er niet uit zag maar jah, bouwde Peter geheel vrijwillig (

Cerise nam deze in het begin heel aarzelend, want de laatste keer met vrij springen in de buitenbak stootte ze haar achterbeen tegen een balk en raakte iets kreupel voor enkele minuten.
Gelukkig liep ze daarna weer goed, maar ze heeft toen niet meer gesprongen...
Nu was het dus kijken: zou ze springen of niet

Ze deed het aarzelend, en wat onhandig, maar wel leek het alsof ze het nog leuk vond.
Dus uiteindelijk kruisje verhoogd, later nog een stijltje gesprongen, en toen vond ik het wel genoeg.
Even rustig stappen want ik was zó moe, alleen Cerise nog niet!
En wat doe je dan...
Partytime: KIM OP CERISE!
Oke, Kim stapt op, niks aan de hand.
Maar...
Kim zit anders. Hmm vrouwtje kijkt er opgewekt bij dacht Cerise, alleen Cerise vond het maar vreemd.
Deze dame zou ze eens lekker uitproberen.
Hee ik mag niet met mijn hoofd omhoog? Ik moet mijn achterhand gebruiken en mag niet langzamer in stap?
Ik ga lekker stil staan, beetje omhoog komen, soort galoppasje op de plaats, lekker WIPWAPPEN!
"Goh", zegt Kim, "Ik zit op een hobbelpaard!!"

En later: "Ik wil ook een wipwap-paard!"
En nog iets later, toen ze had 'gewonnen' van Cerise en deze zelfs ietsjepietsje goed ruggebruik liet zien... :
"Later als ik groot ben wil ik ook een trakhener."

Jawel. Kim die een trakhener wil. Niet te geloven. Ze vond mijn eigenwijze smalle hypergeval zelfs leuk... ik was dus echt ff stil.

Toen moest Peter op Cerise, althans dat vonden Kim en Mike.
En Peter, hoe dol hij ook is op 'zijn meisie', heeft nog maar 1x op een paard gezeten: hij klom erop en viel er gelijk aan de andere kant af.

Sindsdien heeft hij nooit meer op een paard gezeten, had hier geen behoefte aan.
Maar dankzij Kim gebeurde er een wonder!
Peter is op Cerise geklommen.

Ik stond echt superverbaasd te kijken, had Cerise vast, Mike maakte twee foto's en toen ging ik gelijk maar even met haar een rondje stappen.
Peter vond dat je bijna zeeziek ervan zou worden, maar vond het ook erg leuk! Peter ik heb diepe bewondering voor je...

Na anderhalf rondje zei hij: "Zo vind ik het wel weer genoeg."
Ik liep nog ff door en toen klonk 't: "Zo vind ik 't wel weer genoeg hoor!"
Dus ik meteen halthouden en Peter eraf...
Hij heeft dus voor 't eerst op onze lieverd gezeten, en dat vlak nadat Cerise Kim goed had uitgeprobeerd...

Daarna ging Mike ook nog op Cerise: wat rijdt hij al goed! Ik kon Cerise gewoon los laten, wist helemaal niet dat hij al zo 'ver gevorderd' was.

Daarna gingen we Cerise afzadelen, in de wei zetten, stal uitmesten en... naar huis.
Peter heeft véél video's en terwijl ik sliep hebben Kim, Mike en Peter een spannende film gekeken...
Toen ging Peter weg om patatjes te halen plus nog veel lekkers, en ik ging even dit verslag schrijven...
Foto's komen natuuuuuurlijk op Bokt!
Zowel van Mike als de foto's die ik van de film afhaal en op Bokt zal zetten.
Dat laatste duurt misschien een paar dagen want Peter en ik zijn nog niet zo thuis in dat soort dingen...

Graag reacties op de foto's, vooral op de rijkunsten van Peter en Mike!
Sinds vandaag ben ik stapelgek op Mike want we hebben eindelijk een foto van Peter met Cerise die echt mooi is.
Meestal is 't Peter die foto's maakt, en nooit hijzelf die op de foto's staat.
Thanks to Mike zijn er schitterende plaatjes geschoten!

Zie ook:
[ITP] Dorine en Cerise!
En de andere topics van Kim over deze dag...