goede verzorg(st)ers en bijrijd(st)ers kwesties

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 16:37

laurake schreef:
En het is niet dat ik ze niet heb proberen te helpen hoor, ik ben ze een paar keer les gaan geven (onderandere voor galop, je moet weten dat ik nog maar galop moet denken en dat hij al vertrekt, Angelke zal dat ook wel kunnen beamen denk ik) ben ik daar een uur bezig gaat de pony eindelijk lekker (na een paar "hete" momenten waar ze een beetje bang werd..) en na alle 5'en en 6'en zou ze hem nu ook zo proberen te rijden (ze had tenslotte gevoeld hoe het moest) maar niks van dat...Pony deed net wat ie zelf leuk vond.

Ik weet het,het is niet nodig dat ik hierop antwoord,maar ik ben ook eens blij dat het eruit kan.En dit probeer ik zelf wel zo discreet mogelijk te doen(geen namen,niet overdrijven)
Over die galop:
Ze geraakte niet in galop,ik probeerde echt te helpen,ze wilde het wel,maar ze wist gewoon dat het niet ging lukken,er blokkeerde gewoon iets. Dan werd ze wat kwaad op mij, toen ik zei dat hij het echt wel kon.
Toen zei ze dat ik maar eens moest proberen(was toen echt niet zo'n fantastische ruiter,nu trouwens nog niet) maar ik stapte erop,gaf de hulpen(vanuit stap) en hij was in galop.
Een tijdje later,ging het heel even terug beter(toen deed ze echt haar best,omdat het bij mij zo soepel ging) en kreeg ze hem zelfs een keer vanuit stap in galop.

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 15:19

laurake schreef:
Vooraleer ik de advertentie plaats wil ik eventjes kritiek horen of dit goed is of niet (ben ik wat vergeten etc.)

Ik ben op zoek naar een meisje voor het berijden en verzorgen van mijn 18-jarige Welsh ruin (stokmaat 1.25m).
Voor je op de Pb of e-mail knop drukt nog even kijken of je aan deze voorwaarden voldoet Knipoog

Als je jonger dan 10 bent zijn ouders met (enige) ervaring vereist. Ben je ouder dan zou dit ook erg mooi meegenomen zijn maar hoeft het niet.
Je weegt niet meer dan 50 kilo en meet niet hoger dan 1.65m, je bent niet ouder dan 15 jaar en niet jonger dan 7, je bent bereidt om min. 3 keer/week te komen (en liefst meer tot max. 5 keer) en in de vakanties wat vaker, je bent niet vies van klusjes zoals stallen uitmesten (ook van de andere pony daar op stal) je kan flink rijden, verzorgen, poetsen en op- en aftuigen en je hebt verantwoordelijkheidsgevoel?Je bent niet te bang aangelegd en wilt deze uitdaging aangaan waar geen finaciele bijdrage is vereist?

Voldoe jij aan deze eisen, dan mag je me nu een mailtje of pb sturen met nodige informatie, rijkunsten, woonplaats etc.

De pony staat in Nieuwmoer (net buiten Essen), dat ligt in Belgie pal aan de grens met Roosendaal (is Nederland)



Klinkt aantrekkelijk, duidelijke advertentie. Als ze maar niet gaan reageren met berichten hoeveel poetservaring ze hebben... Als er iets is dat je makkelijk kunt leren is 't poetsen, naar mijn mening (zal 't voorzichtig uitdrukken Tong uitsteken)