Ik heb het ook een tijd geprobeerd maar heb sinds kort dat meisje "ontslagen" (ze kwam niet genoeg rijden, gedurende een zomervakantie van 2 maand de 1ne week 2 keer komen en dan gedurende 2 weken weer niet en dan weer eens een keer etc. is in mijn ogen NIET genoeg. Al helemaal niet als je weet dat m'n vereiste 3 keer/week rijden is en je uit principe voor de moeder die telkens moet weg en weer rijden die vereiste laat zakken naar 2 keer...)
Ik begrijp wel dat ze eens op vakantie gaat enzo, daar hoor je me niet over, maar als ik alles bij elkaar tel is ze iets van een 8 keer geweest gedurende de vakantie...Dan kan ik het evengoed zelf doen (en weet ik ook meteen dat het "goed" gebeurt...)
Ik heb er eigenlijk een heleboel slechte ervaringen mee ik wil ze hier niet liggen afkraken want ze bedoelde het goed, maar om het in 1 zin te zeggen....het is geen paardenmens

Wat zijn de eisen die jullie stellen aan een bijrijdster/verzorster voor je paard/pony? Ik ben toendertijd te laks geweest en kijk er nou veel kritischer naar. Maar het is om te beginnen al niet makkelijk om er 1 in m'n buurt te vinden en al helemaal niet 1 die ietwat fatsoendelijk rijdt voor haar leeftijd en grootte....(het gaat hier om een bijrijdster voor een grote Welsh A, kleine B )
Hebben jullie tips en trucs voor het vinden van een goede bijrijdster/verzorgster? En hoe is het bij jullie allemaal gegaan en wat zijn je vereiste?
Hoeveel "audities" zijn er aan te pas gekomen en hoe heb je ze duidelijk gemaakt dat ze niet waren wat je zocht? (of was het meteen raak?)
Dit is ook een vraag gericht naar de mensen die zelf een verzorgpony ofzo hebben/zoeken, kwestie ze wat beter te leren kennen.

Ik ben wanhopig op zoek zou je kunnen zeggen...