Ik rijd al 7 jaar ofzo, en nu sinds dit laatste jaar op een M2-dressuurpaard van een vrouw die zwanger is en niet zo veel tijd meer had. Maar aangezien ik altijd al op de manege rij (die overigens helemaal TOP is), vond ik het eens tijd worden voor een eigen paard:) Omdat mijn zusje ook rijdt, zijn we op zoek gegaan naar een paard voor voornamelijk mij, maar ook voor haar.
En toen kwam mijn instructrice ermee dat een meisje haar paard wilde verkopen, ik kende dat paard al (staat bij ons) en ben er altijd helemaal weg van geweest:)
Nu heb ik erop gereden woensdag en hij reed paasei:D En hij is heel lief:) En ik heb met mijn instructrice en instructeur overlegd, en die vinden hem helemaal bij ons passen enzo:)
En nu moet ie alleen nog goedgekeurd worden en dan nemen we hem:)
Haar naam is Chelsea, het is een merrie van 7 jaar, loopt L1-dressuur met winstpunten en is ongeveer 1.60
Ze is Hannoveraan heeft papieren en ze komt uit Duitsland, ze is daar ook naar keuringen geweest en heeft prijzen gewonnen enzo. Ze is echt SUPER!!!
De vraagprijs is trouwens 3500, inclusief ALLES (dressuurzadel, hoofdstel, halster, zomer-, winter-, uitstap-, hals-, en wedstrijddeken, beenkappen, transportbeschermers
Is dat een redelijke vraagprijs? Ik dacht zelf zo van wel:) Aangezien ze echt van goede bloedlijn is enzo:)