Nadat ik vond dat ik genoe had gereden ging ik uitstappen en vroeg die ouders of ze die pony al lang hadden, toen ze 3 dagen zeiden antwoorde ik dat het dan zeker een beetje tegenviel vandaag, maarnee hoor het ging juist hardstikke goed, ze waren blij dat ze zo'n brave pony hadden gevonden.
Nu vraag ik me toch af of ik zo vreemd ben, want als mijn kinderen later een pony krijgen dan wil ik weliswaar wel dat hij braaf is, maar ook dat hij op de hulpen reageert, als zo;n kind een kwartier zit te schoppen lijkt mij dat niet echt positief.
Die vader vroeg vervolgens nog of ik er elke vrijdag was, dan konden ze weer achter me aanrijden, want dat was zo goed voor paarden, om achter elkaar aan te lopen, dan leren ze van elkaar. Ik kreeg een beetje het idee dat ze niet veel ervaring met paarden hebben, want ook al is het in het begin wel handig, op de lange termijn is het toch niet zo handig als paarden alleen maar achter elkaar aan willen lopen...
Nu ja, mijn paard was in ieder geval braaf, dat slome kwam vast van het warme weer