morgen ga ik met mijn oude pony springen(jaja,ze kan het nog steeds

mn vervelende bericht...:er was in de nieuwe bit een stukje over de achal tekener(naam???)die overleden is,aan verschrompelde nieren...het verhaal kwam erop neer dat hij vermagerde en geen ruwvoer meer wou eten...in dezelfde bit stond ook een ingezonden brief van iemand bij ons op stal...dit paard (genaamd P.) had gebitsproblemen...werd gedacht

nu zijn ze er vandaag achter gekomen dat ook dit paard,P.dus,lijd aan verschrompelende nieren...oftewel:zijn levensduur is waarschijnlijk tot halverwege de winter...en zeker niet meer dan een klein jaar...
het is zo in en in triest,dat zulke dingen nog zo onbekend zijn...
oja,dan ook nog een gewoon vraagje:wie leest de bit?en heeft het interview met Ulla Salzgeber al gelezen???
"ik ga winnen in Jerez" en "een aantal jaar geleden heeft Rusty een zwaar ongeluk gehad,zijn aders opengehaald en bijna doodgebloed...17 dagen later liep Ulla over een wedstrijd-terrein,met rijkleding aan,wat vragen uitlokte als:waarom ben jij hier??,wat weer als antwoord kreeg:ik kom rijden natuurlijk!,met wie dan??,met Rusty!,maar die was toch doodgebloed??,tja,dat mochten ze willen!"
sorry voor de Ulla-fans,maar ik vind dit ronduit onbeschofte,arrogante en egocentrische opmerkingen,oja,hier nog 1:Ulla moest voor een junior een paard zoeken,ze zag bij een handelaar een lelijk groot paard staan,maar ging erop zitten,en dacht bij zichzelf:"de junior kan fluiten naar dit paard,ik koop hem lekker zelf..."nou,sorry,maar wat vinden jullie daar nou van?