Orri is zo lief om haar trailer aan mij uit te lenen, waar ik haar echt ontzettend dankbaar voor ben! Je weet me te vinden he, als ik een keer iets voor jou kan doen! (Heb je nog wat nodig voor je paard trouwens?)
Vanochtend vol goede moed op pad met de bestelbus van paps om de trailer op te halen. Trekhaak bij de koppeling van de trailer geprutst, ging allemaal soepel maar toen... De trekhaak was te laag! Met het wieltje helemaal in zat de trailer er bij lange na niet op... (Dat krijg je als je een bus vol met gereedschap hebt, die is wat zwaar aan de achterkant

Krik onder een stevig en recht stukje van de trekhaak en pompen maar. oliebol, gaat niet... Oh nee, ventieltje moet dicht... Hee, dat gaat makkelijk!
Uiteindelijk dus met een krik de achterkant van de auto wat omhoog getild en ja hoor! *klik* hij doet het! Nog even gepruts met de kabeltjes en toestanden en na 3 kwartier hadden de 2 dames dan toch eindelijk de trailer achter de auto...
Wieltje draaien, ja, auto komt mee omhoog, lampjes doen het, remproef, trailer komt niet door m'n achterruit, ok dan, we wagen het er op!
Grote vrachtwagen tegengekomen in straatje met aan beide kanten geparkeerde auto's *bibber* Snelweg op, trailer ligt als een huis achter de auto, bij een parkeerplaats er toch weer even af om alles te controleren. Niks aan het handje, muurvast. Op een parkeerterrein even wat bochtjes achteruit geoefend, valt nog niet mee, heel anders dan met dat les-geval, nou ja, oefening baart kunst. Op stal aangekomen trailer strak achteruit op z'n (ruime

Spannend hoor, voor de eerste keer helemaal alleen op pad met een trailer achter de auto! Net zoiets als voor de eerste keer auto rijden na het halen van je B-rijbewijs. Gelukkig nog zonder paard, met paard gaat a.s. zondag gebeuren (met een andere auto er voor