Nou dit is het verhaal dan.
Wij ik en isabelle de wei in om de paarden te halen. Eerst door de melk koeien weide. Ging best Haha, maar ik moets wel mee, want isabelle durfte niet alleen

Nou toen de pinken weide in en tevens de weide van Exel en sym. Lopen wij niets vermoeden langs die pinken. Staat er een ons aan te kijken nou je werd er bang van, dus ik zeg tegen isabelle van moet je die zien die kijkt echt boos. weet je wat ik zo eng vind aan ze is dat ik niet weet wat ze gaan doen straks komen ze je achter na gerend.

Ik vanuit de andere weide Exel roepen. Nou die komt niet maar wel komen sym en Marina, dus ik denk nou dan kan ik de wei wel in, want koeien hebben respecht voor paarden. Nou deze niet dus. Ik was zo'n 20 meter van het schrikdraad af en ik hoor isabelle schreeuwen en zie sym en marina weg rennen komt die doole koe op me af. Ik weer heel hard rennen naar het draadje en eronder door.

Gelukkig kwam exel naar ons toe. Dus ik onder het draadje door en snel het halster om. Weer onder het draadje door terug en zo liepen we naar de uitgang. nou dat was erg funny