fjord die je steeds inhaalt...!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

lisa_jpeine

fjord die je steeds inhaalt...!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 19:09

hooi...

ik zit op een ponyclub en zit in een les met een fjord en nog wel andere pony's
ik wil graag goed rijden (aan de teugel, netjes overgangen rijden etc.) maar steeds
als het net zo goed gaat, komt dat meisje met die fjord langs racen! en dan gaat mijn
pony met haar hoofd omhoog! dit is best wel vervelend... ik wil haar niet afkraken maar
weten jullie wat ik moet doen?

groetjes lisa

fjordnina

Re: fjord die je steeds inhaalt...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 19:14

Zij kan de pony nog niet helemaal de baas, maar dat is niet jouw probleem. Jij zult je focus dus ook bij je eigen paard moeten houden, want dit zal vast vaker voorkomen. Bijv. bij het inhalen tijdens een buitenrit of op een wedstrijd. Dan moet het toch ook goed blijven gaan?

Vraag op het moment dat de aandacht niet meer bij jou is een andere oefening waar de pony zich op dat moment op moet concentreren, zo hou je zijn aandacht gevangen en is er dus niks aan de hand.

Ik vraag me af:
Hoe staat het met het niveau tijdens de les? Ik krijg het idee dat er vanalles door elkaar rijdt.

Elmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 19:15

Het lijkt me heel belangrijk dat je er zelf goed aan blijft rijden. Tijdens verenigingslessen rijden er nou eenmaal niet allemaal mensen mee die zoals jij graag netjes willen rijden. Je moet er toch mee om leren gaan, want zulke dingen kom je overal tegen. Als jij eraan blijft rijden, leer je jezelf en je pony gewoon door te gaan en dat kan je later nog heel goed van pas komen Knipoog

lisa_jpeine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 19:23

dank jullie wel... Ja miss. moet ik ook niet zoveel klagen Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 23:31

TAO --> MA.