In mei 2006 kreeg ik Blacky als verzorgpony. Blacky was een shetlander die iedereen probeerde te trappen en weinig vertrouwen had in mensen, dit zal wel een reden hebben! Toch wou ik haar dolgraag verzorgen. Blacky was mijn eerste verzorgpony dus had geen ervaring. Ik kwam er elke dag om te oefenen. Blacky begon mij steeds meer te vertrouwen. Toen ik in haar weiland haar uit het land kon pakken en er naast kon stappen ging ik eens naar het bos erachter. Hier kom ik nu nog steeds erg veel. Door elke dag te oefenen heb ik nu een erg hecte band met haar. Blacky is een shetlander van 1.05. Blacky is de pony die mij vertrouwd. Blacky is de pony die mij van mijn angsten heeft geholpen (was eerst nog vrij snel bang van pony's Blacky is de pony die word uitgelachen door mensen omdat ze zo klein is en een (beetje) dik. maar na al het oefenen kunnen blacky en ik erg veel samen.
- Ze weet weer hoe het is om bereden te worden
- Ze is nu super verkeersmak
- Ze kan achteruitstappen
- Ze heeft een erg mooie middendraf die we veel geoefend heben
- Ze kan nu erg hoog springen!
- En ze vertrouwd me..!!
Blacky is al 17 jaar maar ze bezorgd me enorm vee liefde, daarom wou ik eventjes wat over Blacky vertellen. Binnenkort volgen er vele foto's!
Hoe ziet jou verzorgpony er dan uit?