Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Elke dag lange buitenritten naar het strand of het bos, en springlessen. Zeker een aanrader
Narya schreef:Natuurlijk was het leuk, anders was ik het tweede jaar niet teruggegaan xD Mijn vriendin reed toendertijd op de manege, vandaar dat ik er wel eens kwam en we zijn toen ook op ponykamp daar geweest. Leuke paardjes, vooral de Fjordjes zijn echt schatjesElke dag lange buitenritten naar het strand of het bos, en springlessen. Zeker een aanrader

@ Narya: Ging je op buitenrit ook crossen of alleen maar rustig galoperen? Of werd er niet gegalopeert? 
: viewtopic.php?f=89&t=544909&hilit=manege+de+zwaanhoek 

muts_x schreef:maakt dat uit dan?!Ik ga er ook heen@ Narya: Ging je op buitenrit ook crossen of alleen maar rustig galoperen? Of werd er niet gegalopeert?

mistralmies schreef:muts_x schreef:maakt dat uit dan?!Ik ga er ook heen@ Narya: Ging je op buitenrit ook crossen of alleen maar rustig galoperen? Of werd er niet gegalopeert?
Zeg ik dát het wat uitmaakt dan?
Het is gewoon een VRAAG. Mens waar bemoei je je mee. 
mistralmies schreef:muts_x schreef:maakt dat uit dan?!Ik ga er ook heen@ Narya: Ging je op buitenrit ook crossen of alleen maar rustig galoperen? Of werd er niet gegalopeert?

@ Narya: Ging je op buitenrit ook crossen of alleen maar rustig galoperen? Of werd er niet gegalopeert?
muts_x schreef:Nee, daarom zei ik het niet. Ik vroeg het omdat ik in een ander topic had gelezen dat er bij de een wel werd gecrost en de ander niet. Ik vind het zelf helemaal niet eng om te doen, ik vind het juist harstikke gaaf.