De Zwaanhoek ponykamp

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Naomi_Haffie

De Zwaanhoek ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-07 20:34

hallo,

ik ga van de zomer met me zusje en me beste vriendin op ponykamp bij manege de zwaanhoek dus het is in kouderkerke

nu vraag ik me af , zijn d'r hier op bokt mensen die daar zijn geweest?

zojaa pb me of plaats alsjeblieft een reactie !

xx
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-03-07 22:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Capslock uit titel.

Narya

Re: DE ZWAANHOEK PONYKAMP

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 21:08

Jawel, ik ben er een aantal jaar terug 2x geweest. Wat wil je weten?

Anoniem

Re: DE ZWAANHOEK PONYKAMP

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 22:37

BRT --> MA.

TS, het is niet toegestaan om topics omhoog te schoppen, graag iets meer geduld dan 2 minuten Knipoog

Naomi_Haffie

Re: De Zwaanhoek ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-07 17:04

of het leuk was enzo;)! wil je me er anders over pben:)!

@maya sorry, maar ik kon niet zo lang wachten:[

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 20:23

Natuurlijk was het leuk, anders was ik het tweede jaar niet teruggegaan xD Mijn vriendin reed toendertijd op de manege, vandaar dat ik er wel eens kwam en we zijn toen ook op ponykamp daar geweest. Leuke paardjes, vooral de Fjordjes zijn echt schatjes Tong uitsteken Elke dag lange buitenritten naar het strand of het bos, en springlessen. Zeker een aanrader Lachen

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-07 20:25

Narya schreef:
Natuurlijk was het leuk, anders was ik het tweede jaar niet teruggegaan xD Mijn vriendin reed toendertijd op de manege, vandaar dat ik er wel eens kwam en we zijn toen ook op ponykamp daar geweest. Leuke paardjes, vooral de Fjordjes zijn echt schatjes Tong uitsteken Elke dag lange buitenritten naar het strand of het bos, en springlessen. Zeker een aanrader Lachen

okee:)!, reed je de hele week op de zelfde pony ? , en sliep je in een gewoon bed en hoelaat moes je ongveer slapen?:P

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 07:31

Je kan de hele week op dezelfde pony rijden, als er niemand anders op wil ten minste. Je mag gewoon kiezen en als er meerdere mensen op het paard willen, mag de ene de volgende dag. Je slaapt in een slaapzaal met stapelbedden en hoe laat je moest gaan slapen weet ik niet direct meer.

xBibi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 16:26

Ik ga er ook heen Lachen @ Narya: Ging je op buitenrit ook crossen of alleen maar rustig galoperen? Of werd er niet gegalopeert?

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 16:30

ik ben er een aantal jaar terug geweest
op het strand was heel erg leuk enzo .
ik reed op toffie(zwarte shetlander)
maar heb er ook slechte ervaringen mee..
bijvoorbeeld met springen . we gingen dus springen en hij weigert nja oke kan gebeuren dus ik rij opnieuw aan en hij weigert en gaat steigeren toen heb ik de zweep tussen zn oren gelegt dus hij kwam naar beneden. en die vrouw helemaal hitirisch omdat ik die pony zo hard had geslagen enzo.maar verder heb ik het er wel naar mn zin gehad

xBibi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 16:43

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 17:17

Heranda op bokt die rijdt daar, dus voor meer informatie moeten jullie haar eens PBén. Lachen

Ik ben er ook een aantal keer geweest. Tsja de ponykampen ken ik niet, maar opzich hebben ze wel veel paarden, dus uitzoek genoeg. Zitten wel leuke tussen. Ja
Ook leuke buitenrijmogelijkheden; strand en duinen dichtbij

Tsja hoe de paarden er bij staan, sommigen zijn mij te mager en ik vind het jammer dat ze in stands staan.. Maargoed, ze komen wel veel buiten volgensmij. Lachen

Gewoon veel informatie zoeken en kijken wat jij wil en het belangrijkst vind.

mistralmies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 17:21

muts_x schreef:
Ik ga er ook heen Lachen @ Narya: Ging je op buitenrit ook crossen of alleen maar rustig galoperen? Of werd er niet gegalopeert?
maakt dat uit dan?!

Douni

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 17:24

Ik ben er een aantal jaar geleden ook geweest, was ontzettend leuk.
Natuurlijk en strand en het bos!
Heb het ontzettend naar mn zin gehad!

xBibi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 17:26

mistralmies schreef:
muts_x schreef:
maakt dat uit dan?!

Waar slaat zo'n reactie nou weer op. Nors opkijken Zeg ik dát het wat uitmaakt dan? Rolleyes Het is gewoon een VRAAG. Mens waar bemoei je je mee.

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 19:34

mistralmies schreef:
muts_x schreef:
maakt dat uit dan?!

Dat kan uitmaken ja, als je dat eng vind.

Er werd wel gegaloppeerd buiten, bijvoorbeeld op het strand. Dat ging iets harder dan een gewone, rustige galop, maar crossen zou ik het niet willen noemen.

De pony's staan inderdaad in stands, dat vind ik zelf ook niet ideaal. Soms stonden ze daar al opgezadeld en al, daar ben ik absoluut geen fan van. En ja, ik kan me voorstellen dat ze niet blij zijn als jij de zweep tussen zijn oren legt. Dat zou ik ook niet accepteren.

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 19:38

Oei, ik vind ze in dat oude topic wel erg negatief over de Zwaanhoek spreken. Ja, een deel van de pony's zijn al wat ouder en kunnen daardoor wat minder gevuld zijn, maar zo erg als die pony van de foto, dat kan ik me niet herinneren.

Marije91

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 14:02

ik ben daar 4 jaar achter elkaar op ponykamp geweest..

ik vond het erg leuk daar.. je heb best veel vrije tijd dat vind ik wel een voordeel,
trouwens het galopperen.. het is geen gewone rustige galop hoor, oke ze zouden misschien nog wel harder kunnen maar tis wel al heel leuk vind ik tenminste..

ik ga trouwens dit jaar niet daarheen, ik ga naar t Reelaer op jongerentrektocht.. maargoed

Jultin en Sammie!! die vond ik altijd leuk.. jaa en Olaf maar die is paar jaar geleden verkocht.

mistralmies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 14:31

[/quote] maakt dat uit dan?![/quote]

Dat kan uitmaken ja, als je dat eng vind.

Er werd wel gegaloppeerd buiten, bijvoorbeeld op het strand. Dat ging iets harder dan een gewone, rustige galop, maar crossen zou ik het niet willen noemen.

De pony's staan inderdaad in stands, dat vind ik zelf ook niet ideaal. Soms stonden ze daar al opgezadeld en al, daar ben ik absoluut geen fan van. En ja, ik kan me voorstellen dat ze niet blij zijn als jij de zweep tussen zijn oren legt. Dat zou ik ook niet accepteren.[/quote] Ja, maar ik dacht dat zei het alleeen om het crossen/galopperen zegt!! en idd, dat is waar van die stands enzo! maar er loopt toch ook een pony los?( kan het oak mis hebben hoor!)

xBibi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 14:35

Nee, daarom zei ik het niet. Ik vroeg het omdat ik in een ander topic had gelezen dat er bij de een wel werd gecrost en de ander niet. Ik vind het zelf helemaal niet eng om te doen, ik vind het juist harstikke gaaf. Knipoog

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 15:54

muts_x schreef:
Nee, daarom zei ik het niet. Ik vroeg het omdat ik in een ander topic had gelezen dat er bij de een wel werd gecrost en de ander niet. Ik vind het zelf helemaal niet eng om te doen, ik vind het juist harstikke gaaf. Knipoog

ja haha, je bent niet de enige! Ik ook!ik heb zelf enige wedstrijden op Zwaanhoek meegemaakt en vond de pony's er wel een beetje mager(sommige dan) uitzien, maar het kan ook zijn dat mijn pony gewoon een beetje te dik is! Clown Tong uitsteken

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-07 20:24

ik geloof niet veel van dat topic hoor. ze hebben d'r trouwens nieuwe stallen gemaakt;). en op de foto's zie je geen magere paardjes

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 20:26

Ik zou als manege ook geen foto's van te magere paarden op de site zetten, da's niet echt promotie namelijk Tong uitsteken

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-07 20:28

nee maarr.. kijk maar bij de ponykamp foto's en zo. d'r staan wel wat dunnere tussen maar niet dat ik zeg van WOOW ofzo;)

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 20:35

Maar goed, dat kan, zoals ik al zei, ook met de leeftijd te maken hebben. Sommige pony's daar waren al ver in de twintig en dan zien ze er niet meer uit als jonge goden en godinnen. Zo gaat dat nou eenmaal.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-07 20:37

ja daar heb je gelijk in;)