Ook dit jaar deed ik weer mee. Na 2 x met Fitz te hebben gereden, kon Fitz nu niet mee vanwege zijn blessure.
Omdat ik sinds kort ook op Crescendo van Eyes rijd, had ik aan hem gevraagd of ik Cres mee mocht nemen, en gelukkig mocht dat. (mijn dank is groot

Zaterdagavond hadden we Cres gewassen omdat ik verteld had dat ik met een schimmel zou komen en niet met een zwarte.

Dekentje erop voor de nacht en geregeld (dachten we). Kom ik gisteren aan rijden op stal en ja hoor: Cres in de wei zonder deken en wederom een zwart paard

Dat werd nog even snel wassen.
Ook was hij rechtsvoor zijn ijzer kwijtgeraakt zodat Eyes besloot voor hoefsmid te spelen om het linkervoorijzer er ook af te halen.
Dat kostte hem zijn schouder, omdat Cres het erg leuk vond om tegen zijn baas aan te leunen. }>
Cres was voor de 2e keer in zijn leven in een binnenbak en deze was wel erg spannend!! Hij vond alles eng, de tribune met mensen, de stoel en de barkruk in de bak en je zag dat hoofd echt zo gaan: 'wat is dit allemaal'?
Het kostte mij dan ook enorm veel moeite om hem aan het werk te houden.
Na korte tijd werd hij al een hele donkere schimmel

En voordat Eyes het zegt: het valt niet mee om een paard bovenop zijn kont te raken met een te kort zweepje

Ik heb weer het nodige opgestoken om thuis aan verder te werken.
Als het goed is kan Eyes nog wat beelden van de video leveren.
Volgende maand is de afsluitende kür op muziek van het trainingsplan. Ik hoop dan weer gewoon met Fitz mee te kunnen doen, hoewel een B-kür op Cres misschien ook wel leuk is.