Normaal loopt hij met een kudde van een 40tal paarden en pony's op heuvelland van 11ha maar omdat hij niet liever doet dan de kudde bijeendrijven en opjagen, anderen ruinen en pony's uitdaagt, en al een paar paarden door de omheining gejaagd heeft loopt hij nu op een hectare apart samen met een oude 22 jarige kwpn ruin. Die kan hij maar moeilijk opjagen en zo leert hij wat manieren van deze oude rakker. Het is een ongeloofelijke speelvogel maar werkelijk een schat in de omgang. Ben weer helemaal in love en ben reuze benieuwd hoe hij nu verder zal evolueren.
op de laatste foto's zie je ons rijden in onze eigen handmade binnenpiste (lees: tent) van 15x30m. Ideaal voor de jonge paarden. Ze kunnen moeilijk gaan lopen en ze zijn al heel wat gewoon. Mijn houding hierop is echt bagger weet ik, en ik hou nog steeds mijn lusje vast
kwestie moest hij nog eens bokken. Hiermee kom ik nogal hoog uit mijn zadel. genoeg gezeverd, hier zijn de foto's...
eerst op de weide...
Wat wil hij toch zo graag terug bij zijn 'vriendjes'

kwaliteit hier is niet super (was heel donker en ik heb ze moeten lichter maken)

filmpje: http://video.google.nl/videoplay?docid=1235273957434117974
Het is weer eens wat anders dan mijn volbloedmerrie. Deze zomer zal ik een keuze moeten maken welke van de 2 ik zal houden en welke ik moet verkopen. Aargh, ik weet nu al dat het een zeer moeilijke keuze wordt
nou, wat vinden jullie van hem?

en zie dat je met slof of iets dergelijks rij.... die zou ik eraf halen