Ik had eerst gelongeerd en toen zei Saskia je mag er wel op. Dan houd ik Barley wel vast. Dus ik m'n cappie halen en erop gaan zitten.
Toen wilde Jan-Hein(manege eigenaar) de bak gaan trekken maar dat kon dus even niet. Stond hij te kijken. Ik had net verteld tegen Saskia dat ik al twee pasjes gedraafd had met Barley maar dat dat toen niet fantastisch ging omdat bart iets rammelends bij had.
In ieder geval; Saskia vertelde tegen Jan-hein" Heike wil wel draven maar ik draaf niet mee"(ze is zwanger. Zegt jan-Hein. oh maar dat doe ik wel. Dus heeft hij meegelopen. We hebben zomaar twee rondjes gedraafd en het ging eigenlijk hartstikke goed. ze heeft niet gebokt ofzo. Ze was wel heel erg haar balans aan het zoeken en dat viel niet altijd mee. Verder stopte ze een paar keer en ging ze heel hoog met haar hoofd.
Maar ben weer supertrots op mijn mooie paardje.
Enne heb vandaag twee nieuwe dekjes voor Barley opgehaald. Ik heb ze van mijn broertje gekregen. Eentje is grijs met een zwart en zilveren randje (zwart geborduurd)De andere bordeaux rood met een groen randje en groen geborduurd. Er staat bij allebei Barley Queen op en het staat heel erg mooi. Foto's zien jullie wel een keer.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Heike op 2001-06-02 00:04 ]</font>