Ik mocht de fjordenmerrie even rijden, een schat van een merrie doet geen vlieg kwaad. We gingen een buitenrit maken, de jongens op de kar en ik ernaast op de merrie.
En ja hoor, de merrie draaft netjes, struikeld over haar eigen benen en gaat op haar knieen waardoor ik natuurlijk gelanceerd werd en met een rotknal op de stenen terecht kwam

En wat doe je als je voorovervalt? Juist, je steekt je handen uit

Het deed geen pijn hoor, het deed meer pijn te beseffen dat paarden en paardrijden er voor mij niet misschien meer in zit, niets is hetzelfde nu mijn merrie weg is.
Ik ben zo vreselijk bang dat mijn merrie het helemaal niet leuk zou vinden dat ik nu met andere paarden bezig ben... Klinkt misschien achterlijk, maar het voelt gewoon slecht. Misschien moest ik door deze klap wel beseffen dat het gewoon niet meer gaat zonder haar.
Ik had nooit geweten dat ik mijn merrie op 5 jarige leeftijd zou moeten verliezen. Ik vind het zo erg dat ik niet veeeeel meer met haar gedaan heb. Ik kwam wel iedere dag, maar ik had iedere dag langer kunnen komen. Ik had haar vaker kunnen wassen, vaker wandelen en vaker kunnen gaan rijden toen het nog kon

Ik denk hier steeds over na, ik kan het maar niet loslaten.
Wat betreft die klap, ik heb mijn duim gebroken. Leuk nu ik net moet beginnen met mijn stage in het ziekenhuis. Nou ja, misschien kan je beter alles in een keer verliezen en dan hopen dat de rest van je leven wel een beetje gelukkiger verloopt