Misschien is het handig om je proefje alvast uit je hoofd te leren. Dan weet je wat er gaat komen, het gaat namelijk behoorlijk snel achter elkaar. Ik heb geen foto van hoe je de staart van de fjord snel en netjes vlecht, daar is vast wel een topic van. Het is heel makkelijk, het is alleen lastig om het netjes recht te doen. Je pakt twee plukjes van de zijkant, zo hoog mogelijk bij de staart, en één plukje van de bovenkant zeg maar. Daar vlecht je mee, en telkens als je een slag maakt pak je er een plukje bij van de zijkant. Je blijft er plukjes bij pakken tot je aan het einde van de staartwortel komt. Daarna vlecht je gewoon door met het haar dat je in je handen hebt. Let erop dat je de plukjes behoorlijk strak aantrekt en steeds ongeveer even grote plukjes erbij pakt, dat ziet er netjes uit. Hopelijk begrijp je wat ik bedoel, sorry dat ik geen plaatjes heb. Succes met je proefje! De manen zou ik trouwens gewoon zo laten als ze zitten, als ze netjes geknipt zijn vind ik dat mooier dan staartjes of veel te bolle knotjes of zo:). Succes!