Ehhhhh, 2 uur geleden is dat oke??
Haha Ik was ff relaxed met Omar aan het rijden, dat ging supergoed, hij loopt echt lekker te sjouwen de laatste tijd. Lekker uitgestapt over de stoppels na een rengalopje.
Toen ging *miepje* even op de Burggraaf ‘rijden’. Miepje is een pony-meisje wat alleen stapt. Hij luisterde voor geen meter en ze vroeg of ik ‘m even wilde rijden. Nou oke, ik klim op deze 1,75 hoge reus. Stap een paar rondjes. Echt gewoon nog slechter aan ’t been als een manegepaard. Vre-se-lijk. Na een paar rondjes begon hij het door te krijgen geloof ik. Geen reactie = tik, dus dat werd wat beter. Toen drafje, maar een en al protest, maar ja wat wil je als je nooit ‘echt’ gereden wordt. Niet dat ik nu zo goed ben ofzo, maar er wordt echt alleen op gestapt en af en toe een sukkeldrafje. Dus meneer verdiende, na een paar vriendelijke pogingen een flinke pets. En wat krijg ik me daar een reactie!!! Een serie bokken van hier tot Tokio. Juist met veel toeschouwers natuurlijk, (stuk of 6) hapte ik in het zand.

Enne… ze waren zo onder de indruk. Ik heb een lesklant!!!!! Dat pony-meisje.
Weet niet of ik er blij mee ben. Oke, ze kan wat van mij leren, maar kan ik het haar wel overbrengen??
De eigenaar zei, hehe Goedzo Peet, zo hoort het! *miepje* neem jij ook maar les, dat is beter voor je. Miepje dus gelijk of ik iemand wist maar nee, mijn instructrice neemt niemand meer aan en verder

Ach een afwisselende avond, en morgen lekker spierpijn.