De DA vond hem prima stappen en toen moesten we een stukje draven:loepzuiver!!!!!

De DA vond het helemaal geweldig, andere artsen werden erbij gehaald om te kijken, ze waren zo blij dat het gelukt was. Ook voor hun een enorm goede actie natuurlijk. Het schijnt absoluut maar heel zelden voor te komen dat een paard deze blessure overleefd. 10% om precies te zijn.
En onze Iem zit dus bij de wondere 10%!
Hij is nu officieel genezen verklaard: het gewricht is definitief schoon, het gevaar is geweken. Nu heeft het nog tijd nodig om de schade (van het voorwerp) in het gewricht te doen genezen. Hij mag nu lekker weer het land op en we moeten stappen aan de hand. Over een week of 6 mag hij weer licht in training.
Paard&Koets: here we come!!!!
Dus, iedereen blij vandaag. Ik kon die DA wel om de hals vliegen. We hebben ze bedankt met een taart en een mooie, ingelijste foto van Imatador: Miseon Imposible, posible.....(in het spaans, ik kan nu de streepjes niet vinden) Imi zelf had een nieuwe vliegendeken nodig en ik heb die van Anky gekocht. Omdat ik zo blij was ook een bijpassend halster van Eskadron....ik blijf toch een beetje een tut, geloof ik.

Wel een domper om te horen dat Reus van Monique juist vandaag wordt opgehaald. Wat kan het leven toch hard zijn......