hallo, ik vind het heel boeiend allemaal dat paardefluisteren.... of iedergeval met je paard op een vriendelijke manier bezig te zijn!!!! met methodes werken die de communicatie tussen paard en ruiter positief beinvloed, Zijn er mensen die ook lekker aan t horsemanshippen zijn,en leuke leerzame momenten met andere belangstellende te delen! < < < vertel vertel!!!
Anoniem
Geplaatst: 01-06-01 15:28
Weet je, ik vind eigenlijk dat het elkaar niet zoveel ontloopt. Als je goed "klassiek" bezig bent, dan streef je toch exact dezelfde dingen na? Ik vind dat er zo overdreven word gedaan over NH. Kijk, je moet met je paard omgaan op een manier zoals je dat zelf graag doet natuurlijk. Maar er wordt zo'n ophef over gemaakt terwijl ze eigenlijk niks nieuws vertellen. Nou ja is mijn mening. Was niet helemaal de bedoeling van je vraag geloof ik, sorry
Anoniem
Geplaatst: 01-06-01 15:29
He, ik wilde hem verwijderen omdat ie dubbel stond. kan iemand uitleggen hoe dat moet? <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Zep op 2001-06-01 17:32 ]</font>
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Zep op 2001-06-01 17:33 ]</font>
angelique
Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-01 15:43
hallo, iedereen zijn eigen idee over de omgang met het paard... maar een paard moet voor je willen werken en het leuk vinden in de dingen die hij/zij krijgt voorgeschoteld te doen...