Vandaag om 18.00 uur op me gemakkie Magpie ingespannen en terug naar huis gereden (kar staat 100 meter verder in de schuur). Toen moest ik wachten op mijn opa en oma, want die wouden een ritje met Magpie. Toen ze er waren hebben we eerst een rondje gemaakt van 3kwartier. Oma heeft altijd gereden, maar vond het een ietsje pietsje eng
Als de pony maar niks doet
Opa stond op een gegeven moment achter op de wagen, de mafferd
. Ik draai terug de straat in, en hoor op een ineens een luchtbalon ergens, heel dicht in de buurt, stond ie achter ons op het veldje van de camping
Opa en oma lopen er heen, en ik ondertussen op de weg Magpie keren. Opa staat te kijken en roept iedere keer IK WIL MEE!!!! En dat wel 15x, en daar riepen ze kom dan, kom dan. Maar giing ie toch maar niet! Ondertussen had die balon al een paar keer gebrand (of hoe noem je dat???) En Magpie schrok nie eens
Echt leuk! Want ik stond er maar 20 meter vandaan. Was heel leuk om te zien hoe die opsteeg! Toen waren we weer terug en gingen me tante en haar kleinzoon ook mee, jeetje zeg, die was allemaal bang! Want vroeger heeft haar oom aardig wat dingen meegemaakt
Maar ja, het was heel leuk om eens met familie te rijden, gewoon een recreatieritje!
gr Linda