dus ik rennen en tegen mijn vriendin zeggen dat ze de paarden tegen moest houden zodat ze niet achter het land ik konden en dus ook niet naar het spoor ze gingen gelukkig niet door de open hekken. Ik de hekken bij de weg dicht gedaan en die van achter naar het land. Paarden weer netjes po stal allemaal de halstertjes af. Toen hebben we geprobeert de draden te maken want de koeien moesten er ook nog langs.Maar toen de eigenaar van eht ene paard kwam vroeg ze aan mij heb je haar binnen gezet?? Dus ik zeg tegen haar nee ze hebben mijn pony door eht draad heengedrukt. Vraagd ze hoe laat was dat?? Ik zeg weet ik veel?? Maar hoe lang hebben ze in het land gestaan dan. Toen zei ik weer dat ze dat om half3 gebeurd was. Gaat ze naar haar paard zegd ze tegen haar "ach meissie dan heb je ook niet lang in het land gestaan. Ik was helemaal over de zeik werkelijk.
Mijn pony wordt helemaal bont en blauw geschopt en dan ook nog eens door eht draar gedrukt en zei maakt zich alleen maar druk over haar paard wat te kort in het land heeft gestaan. Ik ben gestopt met waar ik mee bezig was en ben maar weg gegaan want ik voelde me heel erg boos worden. En als ik was gebleven was ik zeker heel hard tegen haar tekeer gegaan.
Hebben jullie dat nou ook???
. Nou en toen vond dat kind het nodig om het hek van de bak heen en weer te slingeren, dus de bak in en er weer uit, dat hek is vrij lang, dus de halve bak weer afgezet.....jemig, ik heb me nog nooit zo geergerd