Heb toen der tijd een beetje meer buitengereden, paar weekje geen les gehad, ik dacht dat het daar aan te wijden was. Echter, toen de lessen weer begonnen, ging het ook niet goed, ben geduldig blijven proberen maar het werd steeds erger. Begon toch te vrezen voor lichamelijke problemen, rug is gecontroleerd (wel door een amateur, dwz geen da, wel ervaren paardenmiep) en tandarts is geweeest. Hij had wel wat haken, maar volgens de TA moest hij, als hij vasthield door pijn, vrij snel doorhebben dat de pijn weg was, en weer gewoon nagevelijk gaan lopen.
Vandaag had ik dus weer les, niet van mijn gewone instructrice, maar een invaller, ik mocht haar niet, zij mij niet. Ze heeft de hele les niks tegen me gezegt, alleen als ik wat vroeg. Ik moest ook heel anders rijden, maar goed, hij liep voor geen meter.
Wat ik ook met mijn hand doe, al is het nog zo klein, hij gaat er direct tegen in.......Toen ik van de manege naar stal reed werd hij heel sterk, liet hem nog even lekker draven aan een lang teugeltje maar zodra ik hem terugwilde nemen ging hij steeds harder, hij is ook zo gigantisch hard in de mond.....
Ik weet het, deze problemen zijn allemaal op te lossen, maar ik vind het zo erg, was zo trots dat het goed ging, en nu lijkt alles fout te gaan. Opeens, ik kan echt wel janken......klinkt ech overdreven, maar ik zet er echt heel erg mee. Het wordt ook steeds erger, maar ben zelf niet ervaren genoeg om het nu op te lossen. Eigenlijk wil ik ook niet aan de hulp teuge of scherperbit, maar hij is zo sterk

Sorry voor het lange, onboeiende verhaal, maar ik baal zo!
Sorry.....