Een meisje van de manege kwam naar me toe, Karishma zat met haar achterbeen te trappen en ze stond er niet op. Nou heeft ze een poos geleden een infectie aan haar achterbeen gehad, waar ze nog wel eens last van had. Dus ik loop naar haar stal en ik kijk naar binnen, echt, zoiets had ik nog nooit gezien...
Haar linkerachterhoef zat ONDER het bloed, het druppelde er gewoon uit. Het zag er ZO eng uit. Snel riep ik dat ze iemand moesten halen, het was gewoon niet normaal hoe het bloedde. Ze werd uit de stal gehaald en ernaar gekeken. Ondertussen bloedde het maar door...
Er zat een schaafwond op haar been en in haar kootholte en gedeeltelijk aan de zijkant een hele diepe snijwond. Je kon het bot gewoon zien...
Gelijk werd er een dierenarts gehaald. Ik moest naar huis, ik kon niet blijven, toen ik drie uur later belde, werd me verteld dat ze naar een kliniek is om foto's en verdere beschadigingen vast te stellen. Ik ben zo bang dat het niet goed afloopt, stel dat ze niet meer helemaal beter wordt, wat gebeurd er dan met haar? Ze is een manegepaard, en als die niet meer goed kunnen lopen moeten ze weg......
Ik weet het niet meer, arme Karishma

Patricia...