Rechts rollen, over de rug naar links, daar rollen. Terug naar de rug, daar ff stuiteren
Vervolgens half rechtop zittend nog ff de buik schuren en dan staat ze heel elegant weer op en komt er een vette gaap achteraan.
Altijd doet ze dit hetzelfde, elke dag weer. Heerlijk vind ze het, vooral het rollen op de rug. Vandaag had ik een recordtijd van ruim 21seconden op de rug blijven "stuiteren"...
, gaat half zitten, en weer rollen...staat op, schudt zich uit en gaat weer verder lummelen
Zij rolt heel fanatiek en wrijft daarbij met haar ogen in het zand (fijn hoor... kan ik later weer zand uit haar ogen zien te halen, die zitten dan helemaal vol), ze schept met haar voorhoeven tijdens het rollen ook nog zand op haar borst en buik. Da's heel apart. Ze staat vervolgens op, schudt uit en loopt meteen naar me toe.

) Dan laat ze zich vallen,rolt eerst een stuk of tien keer om,dan duwt ze haar hoofd in het zand en gaat ze echt lopen kreunen van "mhhhh lekker".Beetje met het hoofd over de pootjes wrijven,nog een keer lekker met het hoofd in het zand en dan staat ze op,schudt ze zich uit en gaat ze aan de kletter
tis erg maf om te zien maar wel lief
Slim paard!