Eerst zn bronchitus en dat hij magerder werd enzo, was/ben ik al harstikke ongerust over... en nu waren we vanavond bij hem (samen met paps) en vroeg mijn vader hoe het zat met zijn luchtzuigen (stalhouders verdachten hem ervan dat hij luchtzuigde) en toen zei ze dat ze hem had zien luchtzuigen in de paddock aan een soort stenen vaas die in de hoek ligt...
En in de box hadden ze hem daarvoor als eens aan de kant zien knabbelen zeg maar, wat niet normaal was volgens hem...
En tsja, mijn vader wil geen lucht zuiger, ik eigenlijks ok niet, maar dit is Ewald en Ewald is echt de pony van mijn dromen, ik zat vanmiddag nog te denken dat ik een topic zou starten over hoe goed het tussen ons ging en dat we al zo'n goede band met elkaar kregen, dat hij lief naar me hinnikt als ik kom en dat het gewoon zo'n schatje is, totaly de pony van mn dromen

Maar nu, alles is zwart, dit is de ergste dag van mijn leven (en waarschijnlijk komt er nog een ergere....) We maken zn kuur af voor de bronchitus en dan zetten we hem een aantal dagen op stal om te kijken of hij nou echt luchtzuigt...
Als hij dus luchtzuigt.... dan gaat hij weer terug naar de vorige eigenaar

Ik wil hem ECHT niet kwijt, ik ben nu al zo dol op hem, echt verschrikkelijk, het enigste wat ik nu kan is huilen...
Ik hecht me al zo snel aan beestjes maar nu vooral aan Ewald omdat ik gewoon zo gelukkig met hem ben(/was)...

Ik hoop zo dat hij niet lucht zuigt....