Ik zou gister om 2 uur bij een vriendin zijn, om samen een snel buitenritje te gaan maken ondanks het pokkeweer!
Dus 2 uur was ik netjes bij haar, en we gingen.
Een klein uurtje later vroeg ik me af of zij de weg nog wist: nee dus. zij dacht dat ik de weg nog wist

haha, verdwaalt.

Ik woon in best, en achter af bleken we bij den bosch

Dus ik naar huis gebeld, en ons pap de kaart erbij gepakt. We moesten naaar boxtel toe, en daar dwars door het dorp heen. Erug leuk

we waren inmiddels al 3 uur onderweg

Toen bleek dat we precies de verkeerde kant op waren gegaan, dus we konden weer terug, langs een hele enge drukke weg (bleek achteraf een provenciale weg, iiieeek! Ik wil daar nnnnnooooit meer rijden, was doodeng!

Maarja, we konden niet anders)
Nou, toen zaten we goed! }>
Misty was nog helemaal niet moe

We zaten namelijk midden in een maisveld, wat uitliep in een bos. we wilden toen bij de eerst volgende boerderij (na een uur

Dus maar weer verder gereden!
en o, ik ben nog nooit zooooooo blij geweest toen ik een verkeers bord zag

Nou, toen zaten we weer op een wat grotere weg, en vanaf daar kon ons pap weer helpen

Het was toen nog een dikke 2 uur rijden, en toen waren we eindelijk weer thuis...

Thuis misty maar ff lekker verwend, en geknuffeld! O, wat is ie toch lief! nergens van geschrokken onderweg, terwijl er heel wat traktors en enge dingen te zien waren!
Mijn boef

NOu, dat was een lang verhaal, maar ook een lange dag

Groetjes iris!