Eigenaar van 4.5 tinker's en een mini
Speciaal voor marleen en voor jullie allemaal het verhaal van Banbay.
Toen Banbay zo ziek werd besloten wij om te proberen er alles aan te doen om hem in leven te houden!

Flessen,...ab kuren, bezoek naar bezoek van robbrecht(d.a) volgde.

De wanhoop nabij kwam robijn( fjorden merrie), een geschenk van boven zo zagen wij dat,..

En met veel geduld konden we de flessen afbouwen en het drinken bij robijn opvoeren,..en dat ging echt super!

Wat foto's van banbay`s groei,..

Hulp uit alle hoeken,..een rit kwam er voor de kleine spruit,..veulenbak mochten we lenen,..

Banbay groeide en groeide al ging het traag maar zienderogen ging hij vooruit!

De Banbay rit,..

Robijn ging terug naar huis,..

En banbay op eigen benen verder,..
Voor ons kwam het moment dat we echt ons gevoel uit moesten schakelen en besloten we om op zoek te gaan naar een goed nieuw baasje voor banbay.

En nu ga ik jullie vertellen dat Banbay verkocht is! Hij gaat naar hele lieve mensen,..en ja dat doet vreselijk auw en wij zijn er echt allemaal ziek van.
Maar we hebben hem het leven kunnen redden.
Met dit geld kan ik het laatste stukje rekening betalen van de dierenarts
en hebben we Banbay toch kunnen redden!
Banbay is vanmiddag grondig na gekeken door robbrecht en vanavond waren de mensen er voor de tweede keer en is het besluit genomen.
We hoorden een geluidje en daar was cit Mijn jongste zoon verstoppeld achter de deur van de zadel kast,..te huilen!
AA,..het doet auw echt heel auw Maar Banbay heeft het gered en dat is waar we het voor gedaan hebben.
Nu mijn baan niet meer door ging kon het gewoon echt niet meer anders!
Menig keer heb ik aan moeten horen waar begin je aan het beest is het niet waard of dat beest is niet goed!
Zo gezond als een vis verklaard door de dierenarts vol leven gaat hij de weide wereld in!
Banbay het was een eer om voor je te zorgen,.. we kunnen nog even een paar dagen van hem genieten als zijn stal klaar is bij zijn nieuwe baasje dan gaat hij!
Het doet zo'n auw naar vele uren nachten en dagen met hem door gebracht te hebben maar het is al die uren zeker waard geweest! Banbay een speciaal paardje en dat zal hij altijd blijven!
Zijn naam betekend hij/zij die vast houd overwint (ziggy)
Banbay is een ierse naam uit een zeemans verhaal.
Marleen heel veel plezier met Banbay!
wendy

heel veel liefde spreekt er uit dit bericht!
grrr, heel veel geluk met hem!