pebbels stelt zich voor aan de haflingergekken!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

moyra

pebbels stelt zich voor aan de haflingergekken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 00:04

hallo,

mijn baasje zit nu al een poosje op bokt (in de jaren), ze verteld soms wel eens iets over me maar heeft me nog nooit aan jullie haflingergekken voorgesteld. daarom doe ik het ook zelf maar want met zo een baasje schiet je niks op he Clown

nou ik ben dan pebbels, eigenlijk heet ik poly van de molenweg maar dit vond me baasje weer eens geen leuke naam pfff baasjes. mijn pappa is hemingway knappe pappa he *LOL*

ik vind het ook erg leuk om me baasje in de zenuwen te houden of ik nou drachtig ben ja of nee. ik ben door de maanden heen dat ik bij me baasje ben heel veel dikker geworden maar stiekem snoep ik gewoon veel .... ssssttt niks zeggen he tegen me baasje Lips are sealed

mijn baasje is dus moyra helaas heeft zij nog niet veel op me kunnen rijden omdat uhm hoe heet ze ookal weer desteny me baasje haar rug heeft beschadigd. toch doet me baasje haar uiterste best om het voor mij zo leuk mogelijk te maken. ik heb dit overgens niet voor me baasje en me bijrijdster gedaan ik vond slaan pletten en bijten gewoon erg leuk. nu zie ik in dat ze onwijs veel van me houden en ben ik stiekem toch ook heel veel van hun gaan houden Haha!

ben je al benieuwd naar hoe ik er uit zie , let op hier kom ik dan.
Afbeelding
ik en me baasje op me oude verblijf wetland horses genaamt.

Afbeelding

na een weekje kwam me baasje me ophalen Vork ik vond het trailer ritje erg leuk maar me baasje was niet helemaal gelukkig ze had voor mij desteny bij wetland horses achter gelaten maar gelukkig kon ik haar wel weer gelukkig krijgen.

toen stond ik opeens op een plek die ik niet kende en baasje nam me een dag later mee uitrijden ik kon gelijk genieten van alle dingen om me heen!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
ziet er gelukkig uit toch of niet ?

ik had mijn manen afgeschuurd voor dat ik bij wetland horses terecht kwam en baasje heeft de restant er afgetrokken Koe

Afbeelding
gezellig rijden met een vriendin van baasje en met me nieuwe kapsel ben ik knap of niet ?

Afbeelding

Afbeelding

het werd inmiddels al kerst en voor een leuke foto met muts op sta ik zeker in Haha!

Afbeelding

Afbeelding

en zo en dan is het ook wel eens leuk om lief te kijken naar de camera
Afbeelding

en hoe kijk je als er een hond aan komt ?
Afbeelding

me baasje had gister haar hondje mee genomen naar mij om elkaar na een half jaar ook eens te ontmoeten. ik dacht stel me lief voor, maar hondje dacht er anders over en zei happppppp !!!!! nu weet ik het zeker honden zijn niet lief

ik hoop dat jullie mij wel lief vinden, veel hoefjes van pebbels

Mieperdepiep

Re: pebbels stelt zich voor aan de haflingergekken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 10:26

Wat een leuke pony ben je, en flauw van je baasje dat ze je niet eerder heeft laten zien aan ons!

Hopenlijk heb je niet te veel last van de hondenknauw, en kun je lekker genieten van je baasje!

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 10:38

me hondenknauw was meer iets van schrik maar me baasje kwam me wel heel lief troosten, oef wat kan ze toch lief zijn.

zometeen komt me baasje als het goed is weer naar me toe en kunnen we weer lekker knuffelen ZONDER die rothond van haar.

tja over dat voorstellen baasje scheen het erg moeilijk te hebben met het verlies van desteny , maar ik heb haar nu weer helemaal happy gekregen goede pony ben ik eigenlijk Tong uitsteken

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 10:45

heey daan leuk ding joh Haha! ga je ook starten? waar sta je dan gr corien

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 13:32

heyhey corien,

ik sta in voorhout ik heb het er erg naar me zin. alleen niet alle paardjes zijn aardig. bleg zoals die fries die ze wupke noemen en mijn baasje durft nog wel haar een aai te geven.

of we gaan starte hangt een beetje van baasje haar rug af , ik doe mijn uiterste best om netjes te lopen Haha! dus hoop het wel.

hoefjes pebbels

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 13:34

hee!
verzorgster meld zich Knipoog
gister zijn we gezellig even (2 uur) rondje buiten gaan lopen .. heerlijk vond ze het Bloos! vandaag of morgen ga ik ook even langs Haha! Lovers en daan -> als je wil starten .. doet pebje dr best heel erg Lachen we moeten binnenkort zodra die bak weer goed is springen-> nu jij dr op oke??

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 15:44

leuke pebbels. welkom bij de andere haflingergekken. Wij hebben twee honden thuis, als de ene in de wei komt wordt hij er wel uitgejaagd, komt omdat hij altijd blaft als ik ga rijden. Is hij er niet mee eens als ik ga rijden, ilona doet dan niks ook al loopt hij voor haar voeten, maar dan mag hij niet in de wei komen. Haha! Haha! De andere hond wel, die blaft nooit naar haar. Bloos Bloos.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:16

--> ITP gezien je op de subforums maximaal 2 foto's ter illustratie mag plaatsen.