Mijn merrie staat op een "boerderij" tussen allemaal friesen.
Nu is mijn paard een kwpn en oke ze is een beetje een kennig.
Voordat ik hier kwam heb ik afspraken gemaakt,Liefst had ik ze op papier maar dat hoefde niet natuurlijk.
Omdat je in pension staat weet je dat je moet schikken. Nu schikte ik al in de omgeving want het is er een bende .
Samen hadden we 3 dingen duidelijk afgesproken.
Graag goed voer
Een schone box
Graag regelmatig buiten.
Wat en hoeveel u voert mag u naar eigen inzicht doen als ze er maar goed uit ziet.
Nu gebeurt het regelmatig dat ze alleen binnen staat terwijl de rest buiten staat.
Ze staat alleen in een stal terwijl op de andere kant meerdere paarden staan.
En als ze buiten staat de rest in het weiland en zij alleen op een stukje paddock met onkruid en modder.

Nu hadden we na een wedstrijd op zaterdag zondags een rust dag ingebouwd .Kom ik even langs om te kijken staat ze alleen binnen.
Ik vragen of het een bedoeling had dat ze binnen stond.

Hij nou nee ik moest er langs zegt hij,is het goed dat ik haar dan weer buiten zet .zeg ik.
Ja doe maar dan is ze altijd op haar best.(zegt hij nog)
Kom ik daar vandaag zegt het meisje dat daar op zijn paarden rijd.
Je niet zo pietluttig doen over je paard want hij krijgt er wat een hekel aan.(dat je zulke hoge eisen stelt.

Ik vraag echt nooit wat,maar hij vindt mijn paard niet leuk want het is geen fries.Hoe een ieder met zijn/haar paard omgaat moet toch een ieder zelf weten.
Wij hadden 3 dingen afgesproken,en als daar iets mis mee is of onduidelijk kan ik daar toch gewoon vragen over stellen.