Ik kan kiezen uit 3 maneges;
1tje waar mijn zusje heeft gereden, heel gezellig maar pony's zien er slecht uit en er wordt ook niet echt super goed lesgegeven.
Op die andere manege heeft Jerai een tijdje gestaan die ik toen reedt, toen Jerai naar een andere stal ging zou ik met Jerai stoppen en is daar gevraagd naar mijn adres voor als ze nog een verzorgster zochten, adres heb ik niet gegeven want ik had het niet zo naar m'n zin daar... ik had wel snel veel vriendinnen maar met de eigenaar en zijn dochter kon ik absoluut niet overweg, ik had echt het idee dat ze me overal volgden of ik alles wel via de regels deed en altijd was er wel wat te zeuren

En dan de manege waar ik begonnen ben met rijden, het staat bekend als een kakkersmanege met verwaande mensen maar ik heb er 4 jaar gereden en het ontzettend naar m'n zin gehad. Kon met iedereen goed opschieten en kakkers en verwaande mensen...? Geen last van hoor, het is een nette manege maar de mensen vallen echt wel mee. Er wordt goed lesgegeven en er staan leuke pony's.
Jaja Nikki wordt weer een manegemeisje

Geen buitenritten meer, niet meer lekker doen wat je wilt... maar luisteren naar de juffie

Als ik de mogelijkheid krijg om een eigenpaardje te gaan rijden, dan doe ik dat ook zeker wel, maar tot die tijd hou ik het lekker bij de manege